Trafna inwestycja w rozwój turystyki regionu

Są zawody, które wymagają codziennego zdawania egzaminów. Każdego dnia poddawani nim są między innymi informatorzy turystyczni zarzucani przez klientów najrozmaitszymi pytaniami. Nie do pomyślenia byłaby konieczność odpowiedzi „nie wiem”. Niekiedy bardzo podchwytliwe sprawdziany przeprowadzają tak zwani tajemniczy klienci, reprezentujący incognito instytucje dokonujące oceny pracowników „it”. Zblamowanie się przed nimi stanowi nie tylko osobistą profesjonalną ujmę, ale może też przesądzić o oficjalnym obniżeniu kategorii całego centrum informacji turystycznej.

Amerykanie muszą dowiedzieć się o Polsce więcej, wtedy przyjadą

Pod koniec ubiegłego roku, na zaproszenie Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej, uczestniczył w podróży prasowej po naszym kraju Wayne V. Lee Jr. Pytamy o wrażenia i ocenę programu pobytu.

POT podsumowała zagraniczną kampanię zimową

W grudniu 2016 roku na ulicach Berlina, Moskwy, Londynu, Kijowa, Oslo, Amsterdamu pojawiły się reklamy zechęcające do spędzenia zimowego wypoczynku w Polsce. Reklamy można zobaczyć na taksówkach i autobusach a w Kijowie także w głównej linii metra. Zapraszamy do zobaczenia kampanii zimowej w liczbach.

Ambasador miejsca duże logo kolorowe

Powiększa się grono Ambasadorów miejsca piszących o naszym kraju

Zakończył się konkurs dla blogerów (i wszystkich piszących) dotyczący wrażeń związanych z okresem świąt nadających niepowtarzalny, odmienny od reszty, koloryt dniom kończącym rok. Niebawem najlepsze teksty zostaną opublikowane, a do ich autorów trafią nagrody. Zanim to nastąpi...

Rozrywka, edukacja, dochodowa moda

Parki dinozaurów w Polsce są przykładem dobrego biznesu nakręcającego lokalną koniunkturę.

Powodzenia w Nowym Roku

Drodzy Czytelnicy, przyjmijcie prosimy serdeczne życzenia powodzenia w Nowym Roku. Oby dopisywała inwencja w kreśleniu planów zawodowych i życiowych, nie opuszczała pasja w realizowaniu dążeń, zamierzeń i zobowiązań, a także, by nie brakowało optymistycznej nadziei, że wkrótce spełnią się marzenia, zarówno noworoczne, jak i te starszej daty, które wcześniej nie zdążyły się ziścić...

Nowe technologie dla branży turystycznej

Tylko do 16 stycznia młode kreatywne firmy specjalizujące się w nowych technologiach, które proponują pomysły dla sektora turystyki, mogą zgłaszać się do konkursu technologicznego „New Tech - New Travel” organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną wspólnie z Międzynarodowymi...

3 512

Skuteczna promocja Krakowa w Holandii

Prawie 6,5 mln to liczba Holendrów do których dotarł z kampanią promocyjną Krakowa Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie w dwóch ostatnich miesiącach 2016 r.

W tej jednej miejscowości najgłośniej strzelą korki od szampana

Do wybicia północy oznajmiającej koniec starego roku można oddawać głosy na jedną z pięciu najatrakcyjniejszych miejscowości wypoczynkowych i rekreacyjnych województwa zachodniopomorskiego, w sondażu portalu narodowego www.polska.travel. Pozostało niewiele czasu. Czy wystarczy go...

22 taxi

Do 21 mln odbiorców ma dotrzeć kampania promująca Polskę na zimę

POT zachęca mieszkańców Ukrainy, Rosji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii i Skandynawii do przyjazdu do Polski. Od 12 grudnia reklamy pojawiły się już na ponad 70 autobusach w Oslo. Od 19 grudnia takie autobusy jeżdżą także w Moskwie, a ...

Nawet najlepsza oferta to zbyt mało, żeby produkt z sukcesem sprzedać

Małopolska Organizacja Turystyczna zaprosiła narciarzy do Tylicza na oficjalną inauguracją sezonu narciarskiego. W otwarciu wzięła też udział grupa touroperatorów z Rosji, zainteresowana organizacją zimowych wyjazdów do Polski, która przebywała w naszym kraju w podróży studyjnej zorganizowanej przez Małopolską Organizację Turystyczną we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem POT w Moskwie.

Przygotujemy oferty wyjazdów do Polski, jakimi nie dysponują inne biura podróży

W przedświątecznej atmosferze, w połowie grudnia, na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej, w podróży studyjnej po Polsce brała udział grupa włoskich touroperatorów. Jeden z uczestników, Luigi Lanotte, specjalista ds. handlowych agencji „A proposito di Viaggi” z miejscowości Trani w regionie Apulia, na gorąco podzielił się swoimi wrażeniami. Mówi o tym, co najżywiej zachowa w pamięci oraz w jaki sposób zdobyte doświadczenie....

Wprowadzanie nowej jakości do polskiej turystyki

Pragmatyka współdziałania wymaga od stron zgodności celu, do którego się dąży, wymiany informacji i dzielenia się doświadczeniami. Takie między innymi przesłanie towarzyszyło zorganizowanej 15 grudnia w Warszawie przez Ministerstwo Sportu i Turystyki konferencji „Dobre praktyki tworzenia marek terytorialnych oraz transgranicznych produktów i usług turystycznych”.

0Gala Złote Logo Polska 2016

Złote Logo Polska 2016

W dobie wszechobecnej reklamy na znaczeniu zyskują rekomendacje osób i instytucji spoza obszaru turystyki. Każdy dokłada cegiełkę pozwalającą na skojarzenie osoby z krajem – uważa Bartłomiej Walas prezes POT.

Jak nas widzą Włosi

Bezpieczna, czysta, gościnna, pełna bezcennych zabytków i bogata intrygującymi dziejami – tak postrzegają nasz kraj włoscy touroperatorzy. Grupa pięciorga z nich odwiedziła Kraków i Warszawę tuż przed Świętami. Uczestniczyli w podróży studyjnej zorganizowanej przez Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie.

VIII Gremium Ekspertów Turystyki – ścisła współpraca przyszłością sektora

Od 7 do 9 grudnia w Poznaniu toczyły się obrady VIII Gremium Ekspertów Turystyki. Poznań już po raz czwarty gościł jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce.

Te niepowtarzalne jarmarki, przed i poświąteczne

W grudniowym kalendarzu ofert city break wyjątkowe miejsce zajmują atrakcje powiązane z jarmarkami bożonarodzeniowymi organizowanymi, przede wszystkim w dużych miastach. Turyści lubiący niepowtarzalną atmosferę, koloryt i nastrój gorączkowej bieganiny w poszukiwaniu przedświątecznych prezentów, planują podróżnicze wypady i odwiedzanie tradycyjnie najefektowniejszych miejskich jarmarków. Przedłużają również pobyt zostając na noc, dwie, lub więcej.