TTWarsaw
Stoisko POT i polskich regionów

Podczas dwudziestej edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych TTWarsaw, polskie regiony przedstawiały najciekawsze oferty na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej.
Reprezentowane były przede wszystkim regionalne organizacje turystyczne uhonorowane Certyfikatami POT w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny 2012. W tłumie odwiedzających stoisko znalazła się reporterka Aktualności Turystycznych, która zebrała wiele interesujących informacji i spostrzeżeń.
Na łódzkim stoisku city break
Prezes Regionalnej Organizacji Województwa Łódzkiego Sylwester Pawłowski wyjaśnia: - Przede wszystkim chcieliśmy przekonać odwiedzających nasze stoisko, że Łódź może być fantastyczną propozycją dla tak zwanego city break. Wielokulturowe korzenie, niepowtarzalna architektura, ciekawe wydarzenia oraz konkurencyjne ceny, to tylko niektóre czynniki, które mogą przyciągnąć turystów do Łodzi. Dotychczas city break, czyli szybkie wypady na weekend kojarzone były tylko i wyłącznie z europejskimi stolicami, tymczasem okazuje się, że nasze miasto może być ciekawą, a jednocześnie nie tak drogą alternatywą dla zagranicznych destynacji. Osobom, które szukały oddechu i ucieczki od wielkomiejskiego zgiełku proponowaliśmy pełne uroku zakątki ziemi łódzkiej, która posiada idealne warunki do uprawiania turystyki rowerowej, pieszej, a także konnej.
Atrakcją łódzkiego stoiska była też gra pod nazwą Łódź Zapamiętaj! Zabawa ta, oparta na zasadach popularnej gry typu memory, prowadziła uczestników przez najważniejsze - z punktu widzenia turystyki, kultury, biznesu, nauki i rozrywki - miejsca, obiekty i instytucje Miasta. - Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Łódzkie stoisko cieszyło się zainteresowaniem i z pewnością zostanie na długo zapamiętane - dodaje dyrektor ROTWŁ. Warszawskie Targi były również udane dla Miasta Uniejów, które zostało uhonorowane Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny 2012 roku za pierwsze w Polsce Uzdrowisko Termalne.
Śląsk na dwóch stoiskach
- Śląskie zaprezentowało się wśród wystawców TTWarsaw w podwójnej roli. Oprócz okazałego stoiska regionalnego, dystrybuowało swoje materiały na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej. W tegorocznej edycji, podobnie jak w zeszłym roku nie zabrakło bogatej oferty województwa śląskiego - informuje Agnieszka Sikorska, dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej. - Zainteresowani naszym regionem mogli zapoznać się z materiałami oraz ofertą następujących podmiotów: Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” z Cieszyna (Beskidzka 5, LGR Żabi Kraj, SRiWR „Olza”, Jastrzębie-Zdrój, Godów), Stowarzyszenia „Region Beskidy” (powiaty: bielski i żywiecki, miasto Bielsko-Biała, Euroregion Beskidy), miasta Zabrze, miasta Katowice wraz z Convention Bureau, Związku Gmin Jurajskich, Miasta Częstochowa, Stowarzyszenia Podziemne Trasy Turystyczne Polski, Miasta Zawiercie. Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” zapewnił piękną oprawę muzyczną, a na jego stanowisku można było oddać się w ręce wizażysty zespołu oraz przymierzyć tradycyjne stroje. Oprócz tego, stoisko województwa śląskiego uświetniały występy chóru ZPiT „Śląsk” z Koszęcina, który wzbudzał ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających targi.
Na czołowym miejscu stoiska Śląska królował Szlak Orlich Gniazd – zdobywca Złotego Certyfikatu POT w konkursie Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny.
- poprzednia
- następna »»