Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

Pomorski bursztyn inspiruje

„Bursztyn inspiruje”- z takim przesłaniem na autostrady Europy wyruszył  nietypowy „wysłannik” - TIR, którego naczepę zmieniono w nośnik reklamowy i wykorzystano do  promocji regionu pomorskiego, jako bursztynowej destynacji turystycznej

Miesiące wakacyjne Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła  wakacyjną akcją ukierunkowaną na promocję dziedzictwa bursztynowego. „Bursztyn inspiruje … Pomorskie”. Takie promocyjne przesłanie regionu pomorskiego, jako bursztynowej destynacji turystycznej, odczytają kierowcy poruszający się po europejskich autostradach.

Hasło rzuca się w oczy. Umieszczone zostało na pokaźnych rozmiarów nośniku reklamowym  dołączonym do drogowego ciągnika siodłowego na co dzień transportującego naczepy TIR.

- Akcja potrwa przez najbliższe pół roku, a samochód będzie można spotkać na najbardziej uczęszczanych autostradach krajów, z którymi województwo posiada bezpośrednie połączenia komunikacyjne – podkreśla Krystyna Hartenberger-Pater, zastępca dyrektora Biura PROT.

Dodatkowo na potrzeby akcji przygotowana została specjalna anglojęzyczna strona internetowa www.amber-route.eu, wskazująca odbiorcom szereg cennych informacji na temat „złota Bałtyku”. Również w samym województwie, za pośrednictwem Szybkiej Kolei Miejskiej, realizowana jest kampania promocyjno-informacyjna, skierowana do mieszkańców i turystów wypoczywających na Pomorzu.

Szlak Bursztynowy to niezwykła  podróż przez wielowiekową tradycję, która na Pomorzu odcisnęła swój wyraźny ślad. Liczne ekspozycje muzealne, warsztaty edukacyjne, pokazy obróbki i szlifowania, a także pokazy mody, imprezy targowe, czy też masowe imprezy plenerowe oraz konkretne pakiety weekendowe z bursztynem w roli głównej to propozycje, które przygotowano zarówno dla turystów krajowych, jak i zagranicznych.

- Bursztyn posiada ogromny ładunek turystyczny, dlatego też znalazł w turystyce swoje bardzo istotne miejsce i odgrywa w  niej ważną  rolę. To wysokiej jakości produkt, posiadający potencjał dla rozwoju kompleksowej, spakietyzowanej oferty turystycznej. Mamy nadzieję, że zarówno plakaty w SKM, jak również banery internetowe na stronie przewoźnika pomogą nam w budowaniu jego nowej marki – przewiduje  K. Hartenberger-Pater.

Akcja „Bursztyn inspiruje Pomorskie” Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej realizowana jest we współpracy z miastami: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Słupsk i Pruszcz Gdański , a także SKM oraz firmami S&A  i PMP Transport Kowaccy sp. j.

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit