Trendy w turystyce 2015

Trwa rejestracja zainteresowanych udziałem w szóstej konferencji „Nowe Trendy w turystyce 2015" organizowanej przez Gdańską Organizuję Turystyczną w współpracy z gronem partnerów. Konferencja odbędzie się 31 marca, w Gdańsku, w nowej siedzibie Europejskiego Centrum Solidarności przy Placu Solidarności 1. Udział bezpłatny.
Uczestnicy podsumują rok 2014 w turystyce oraz poddadzą analizie trendy, które prawdopodobnie dominowały będą w rozwoju gospodarki turystycznej w najbliższych latach. - W konferencji udział biorą miedzy innymi przedstawiciele samorządu, lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych, hoteli, biur podróży, przewodników, obiektów konferencyjnych, agencji eventowych – mówi prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej Łukasz Wysocki. Zaproszenie do uczestnictwa przyjęło liczne grono prelegentów, wśród nich Gerrit Heijkoop, przedsiębiorca specjalizujący się w problematyce organizacji eventów, posiada tytuł magistra Inżynierii Systemów i Analizy Systemowej na Politechnice w Delft, Holandia, pełni funkcję partnera wykonawczego How Can I Be Social (HCIBS), które pomaga organizacjom w kreowaniu techniki online, łącząc technologię, strategię i kreatywne projekty. W styczniu 2014 założył LiveOnlineEvents, pierwszą europejską agencję eventową specjalizującą się w interaktywnych transmisjach z konferencji i imprez w telewizji online. Innym zagranicznym gościem jest Roy Sheppard, były prezenter i reportere telewizji BBC w Londynie, specjalista w dziedzinie budowania zyskownych relacji biznesowych, współpracuje między innymi z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, British Americam Tobacco, British Telecom i HP. W programie zaplanowano też między innymi wystąpienia Małgorzaty Hudymy, dyrektorki ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie, Krzysztofa Celucha, kierownika Poland Convention Bureau POT, Marty Chełkowskiej, dyrektorki Departamentu Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim województwa pomorskiego, prezesa Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Konferencji będzie towarzyszył konkurs „Tourism Trends Awards Gdańsk 2015", który jest kontynuacją konkursu na „Gdański Produkt Turystyczny". W tym roku nagrodzone zostaną najciekawsze strony internetowe, blogi oraz kampanie marketingowe promujące Gdańsk i Pomorze, jako destynację turystyczną. W kategorii „Odpowiedź na trend turystyczny" wyróżnione zostaną rozwiązania skierowane do turystów medycznych, którzy coraz liczniej korzystają z usług placówek leczniczych Gdańska i regionu.
Uczestnicy, którzy planują nocleg mogą skorzystać z promocyjnej oferty partnerów konferencji i zatrzymać się w hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto, 500 metrów od Europejskiego Centrum Solidarności lub w nieco odleglejszym Novotel Centrum. Ceny w pierwszym, w zależności od rodzaju pokoju, 260,00 zł SGL, 295,00 zł DBL, w drugim - 230,00 zł SGL, 265,00 zł DBL. Preferencyjna stawka obowiązuje po podaniu hasła „GOT" lub „Nowe trendy w turystyce".
Szczegółowych informacji na temat udziału w konferencji i jej przebiegu można zasięgnąć w Gdańskiej Organizacji Turystycznej u Aleksandry Jonczyk-Rozpędowskiej, tel.: 58 300 06 59, mail: jonczyk@gdansk4u.pl oraz Marty Wiśniewskiej, tel. 58 300 06 59, mail: wisniewska@gdansk4u.pl