Małopolska na targach w Kijowie na zimowo

Niekonwencjonalne formy prezentacji zdają egzamin

Kapela góralska witająca targowych gości

Podczas XVI Międzynarodowych Targów Turystycznych UKRAINA 2009 w Kijowie Małopolska Organizacja Turystyczna przy współpracy z ośrodkiem POT w Kijowie oraz wsparciu finansowym województwa małopolskiego przygotowała ekspozycję „Jarmark Zima w Małopolsce”. Patronem medialnym były Aktualności Turystyczne.

Jarmark MOT usytuowany został na zewnątrz hali targowej placu na wprost wejścia. Odwiedzający targi, nim przekroczyli próg pawilonu wystawienniczego, gdzie mieściło się polskie stoisko narodowe, wstępowali na małopolski festyn.

- Od dawna planowaliśmy taką właśnie formę prezentacji oferty zimowej regionu – mówi Paweł Mierniczak, dyrektor Małopolskiej Organizacji Turystycznej. – Podejmowaliśmy nawet rozmowy bezpośrednio z organizatorami targów, ale dopiero obecność w Kijowie Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej pozwoliła na organizacyjne i logistyczne dopięcie tego projektu.

Skoordynowana kampania

Kijowskie wystąpienie MOT jest częścią większej akcji promocyjnej Małopolski skierowanej na rynek ukraiński w okresie 2008-2009, obejmującej też współpracę z mediami ukraińskimi. Po wizycie studyjnej dziennikarzy ukraińskiej telewizji TONIS w grudniu 2008 roku, wyemitowano wielokrotnie powtarzane potem w cyklicznym programie podróżniczym „Za siedmioma morzami” trzy półgodzinne filmy prezentujące zimowy Kraków i stacje narciarskie Region Małopolska był też partnerem tego programu. Kontynuacją akcji było wystąpienie podczas Dni Europejskich w maju w formie festynu na głównej ulicy miasta – Chreszczatiku.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit