Pomorska ROT
Katalog 50 ofert branży turystycznej

Wycieczka objazdowa garbusem, dojenie krowy i pieczenie chleba, zwiedzanie podczas wyprawy jachtem - to niektóre propozycje dla turystów odwiedzających Pomorskie zaprezentowane w katalogu turystyki przyjazdowej „Pomorskie dobry kurs”.
W publikacji znajdują się 53 pakiety pobytu dla grup i osób indywidualnych. To pierwsza inicjatywa regionalna, w której organizacja turystyczna i przedsiębiorcy z branży połączyli siły w budowaniu marki Pomorskie w oparciu o konkretne propozycje produktów turystycznych.
Katalog wydany przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ukazał się w języku angielskim w nakładzie siedmiu tys. egzemplarzy. Publikacja będzie dystrybuowana na targach krajowych i zagranicznych. Wszystkie pakiety dostępne są również na portalu shopandsee.eu. Debiut nowego wydawnictwa na rynku zagranicznym odbył się 15 i 16 czerwca w Goeteborgu na tragach City Break. To specjalistyczne wydarzenie, na którym obecnych jest ponad 150 europejskich touroperatorów oferujących podróże typu city-break. – Dotychczas, promując nasz region brakowało nam gotowych ofert touroperatorów, dziś ta sytuacja się zmienia i będziemy w dalszym ciągu dążyć do zacieśniania współpracy z branżą turystyczną. Chcemy promować każdego, kto sprzedaje w ofertach nasz region – mówi Krystyna Hartenberger-Pater, zastępca dyrektora PROT.
Zgodnie z aktualnymi trendami w marketingu i turystyce
Oferta w katalogu jest bogata, przedstawia różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu. W pięciu działach: City Break, Active&Nature, Tour Package, Stay Package oraz Health&Beauty znajdują się programy zwiedzania, aktywnego wypoczynku, ekstremalnych konkurencji, relaksu. Gotowe programy pobytu pozwalają poznać znane i mniej znane walory regionu od morza po jeziora, lasy, rzeki i ruchome piaski. Co ciekawe, swoją ofertę zwiedzania Pomorskiego zaprezentowały również biura podróży z Warszawy, Łodzi czy Łomży.
- poprzednia
- następna »»