Interesująca alternatywa tradycyjnych imprez wystawienniczych
Targi turystyczne w Internecie

Trwają przygotowania do inicjatywy, która jest interesującym pomysłem imprezy targowej z wykorzystaniem internetu. TargiTurystyczneOnline.pl zadebiutują w 2012 roku. Objęła nad nimi patronat Polska Organizacja Turystyczna.
Odpowiedzialnym za realizacje projektu jest Wojciech Kreft, organizatorem: firma Gdańsk Travel. W marcu 2012 roku targi zostaną otwarte dla zwiedzających. Obecnie trwa poszukiwanie wystawców. Znajdą się wśród nich na przykład najlepsze hotele spa, miasta na weekend, turystyczne odkrycia roku itp. Dla każdej kategorii zaplanowano 10 stoisk. – Nie szukamy setek wystawców, poszukujemy świadomych partnerów, którym zapewnimy usługę najwyższej jakości, z przekonaniem, że będą z nami promować się nie jeden raz – uzasadnia Wojciech Kreft wdrażający projekt www.TargiTurystyczneOnline.pl.
Targi online są pomysłem biznesowym, który wyróżnia się w obecnej mnogości targów turystycznych. Rośnie liczba imprez targowych, ich organizatorzy coraz ostrzej konkurują o ograniczoną liczebnie grupę potencjalnych wystawców, jak i o to, by rozmaitymi metodami przyciągnąć uwagę zwiedzających. Wojciech Kreft stwierdza wprost, że formuła tradycyjnych targów przy malejącej liczbie odwiedzających powoli się wyczerpuje i ekonomicznie staje się nieuzasadniona. - Na targach turystycznych online spodziewamy się około miliona odwiedzających, co z pewnością przyczyni się do zadowolenia wystawców – przewiduje optymistycznie.
Pochlebnie o idei targów online wypowiada się Adam Mikołajczyk, prezes Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc: - TargiTurystyczneOnline.pl są ciekawą alternatywą dla klasycznych narzędzi promocji turystycznej w internecie. Wytyczają nowe szlaki w podejściu do promocji miejsc, obiektów, produktów turystycznych.