Stolica na kanale CNN International
Odwiedź Chopina w Warszawie

W czerwcu i lipcu Warszawa będzie promować się na kanale CNN International kampanią spotową „Visit Chopin in Warsaw”. Spot będzie prezentowany w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej. Ich emisja odbędzie się 325 razy w porach najwyższej oglądalności.
Wszystko zaczęło się 8 czerwca, kiedy to kanał CNN International zapowiedział swój autorski program i-List, w którym przedstawiane są kraje warte poznania podczas turystycznych podróży. W programie tym można oglądać nowatorskie pomysły różnych państw, które oddziałują na globalne trendy w przemyśle, biznesie, technologii i kulturze. Seria ukazuje ludzi i miejsca, które zwracają na siebie uwagę zarówno w danym kraju, jak i za granicą.
W ramach programu i-List: Poland, który ruszy 28 czerwca, wyprodukowane przez Warszawę spoty „Visit Chopin in Warsaw” będą uzupełniać programy promocyjne o Polsce przygotowane przez samą stację. Film promuje Warszawę i zachęca do odwiedzenia miasta, w którym genialny kompozytor mieszkał przez 20 lat, i w którym można oglądnąć pamiątki i miejsca z nim związane.
Z kampanią w TV połączona jest akcja wyświetlania ponad 1 700 000 chopinowskich bannerów na dedykowanych na Europę stronach internetowych należących do CNN.
Warszawa już kilka razy promowała się w CNN. W 2007 r. stolica pokazała się na stronach internetowych CNN pod hasłem: „Sights and Sounds”. Strona miała milion odsłon. W 2008 r. zaprezentowała się w pierwszym spocie nakręconym przez CNN oraz sponsorowała prognozę pogody pod hasłem „Warsaw - whatever the Feather”. W połowie 2009 r. CNN ponownie emitowała spot o Warszawie, a w grudniu tego samego roku dzięki współpracy z MSZ i Biurem Obchodów Chopin 2010, pokazano spot „Visit Chopin in Warsaw”. Grudniowa akcja była tak zwanym odliczaniem do Roku Chopinowskiego 2010. Spot „Visit Chopin in Warsaw” pojawiał się w CNN także w tym roku.