Osobowość Roku 2014 MICE Poland 2014

Naszym kapitałem są ludzie. To osobowości budują markę

Jarosław Śleszyński, Eurosystem;  Adam Zagajewski, Triangoo; Marta Dunin-Michałowska, Mea Group; Agnieszka Majkowska, Prudential Polska; Żaneta Berus, EXPO XXI Warszawa; Kinga Soćko,  Poland Convention Bureau

Jak zwykle od 7. lat na początku roku następuje spotkanie ludzi związanych z przemysłem spotkań. Tak, tak przemysłem. Działalność podmiotów zajmujących się wszystkim co dotyczy imprez organizowanych dla korporacji, stowarzyszeń w celach marketingowych, szkoleniowych, integracyjnych, kompleks usług od transportu, gastronomi, zakwaterowania, ubezpieczeń aż po kulturę, rozrywkę, CSR – to przemysł.

Ogromny rynek generujący dużą część przychodów przypisanych turystyce, często uczestnicy owych wydarzeń są w rozumieniu definicji turyzmu, turystami.  Przychody te są lwią częścią korzyści z turystyki dającej krajowi około 6 proc. PKB. Na hasło Osobowość Roku 2014 MICE POLAND rzucone środowisku przez periodyk branżowy MICE POLAND, rozpoczyna się fascynujący i trzymający w napięciu konkurs, którego zwieńczeniem jest przyznanie cennych statuetek dla osobowości przemysłu spotkań w czterech kategoriach. Konsekwencja kolejnych edycji konkursu, jego ranga, niezbicie świadczy o profesjonalizacji branży spotkań oraz o jej rosnącej pozycji dla gospodarki Polski.

Nad 40. kandydaturami zaproponowanymi przez środowisko branżowe, obraduje kapituła konkursu. W kapitule zasiadają niekwestionowane autorytety MICE pod przewodnictwem Krztsztofa Celucha, kierownika Poland Convention Biuro.

Godzina ZERO

Styczniowy, piątkowy wieczór. Długa jazda taxówką. Ciemno, zimno, dosyć daleko. Z mazowieckiej styczniowej ciemności wyłania się budowla księżycowa, ogromna, srebrna, intrygująco oświetlona. Od tego momentu zaczyna się podróż w świat „Rajskiego ogrodu" - profesjonalnej, pięknie zaaranżowanej, dynamicznej imprezy. Od wejścia sprawna akredytacja i przejście do ogromnej przestrzeni oświetlonej w sposób magiczny. Jesteśmy gośćmi Transcoloru w podwarszawskich Szeligach, światło, multimedia, hale zdjęciowe. Tu nagrywane są wielkie telewizyjne show w stylu „Mam talent". Wielka scena, nad nią ogromne oko patrzące na widzów. Okrągłe stoły dla gości specjalnych; oficjeli oraz nominowanych. Wokół wielu przedstawicieli branży przybyłych by dowiedzieć się kto zostanie laureatem konkursu.

Krótki imponujący program artystyczny

Sprawnym konferansjerem jest Conrado Moreno. Napięcie rośnie. Głos zabierają przedstawiciele MICE Polska, gospodarze obiektu, prezes POT Bartłomiej Walas mówiący słowa mogące być mottem konkursu: - Naszą przewagą są ludzie. Markę można i trzeba budować na osobowościach. Na osobach, które z jednej strony kreują wydarzenia, a z drugiej je zlecają. To jest ogromny kapitał przemysłu spotkań-.

Głos zabiera przewodniczący kapituł Krzysztof Celuch; dziękuje za nadesłanie 40 kandydatur osób będących awangardą przemysłu spotkań. Podkreśla, że Kapituła miała wielką satysfakcję mogąc poznać bliżej pracę, zespoły i dokonania kandydatów. Zwieńczeniem prac kapituły (zobaczyliśmy krótki materiał filmowy z jej prac) jest zgodny wybór czterech niesamowitych osobowości, porównanych przez Krzysztofa Celucha do korony gór polskich. "To są osoby, które zmieniają tę branżę na co dzień."

Przewodniczący zapowiada ogłoszenie laureatów konkursu

Na scenę przy akompaniamencie fanfar i fajerwerków świetlnych wkraczają jurorzy, którzy jak przy wręczaniu Oskarów prezentują nominowanych i oczywiście zwycięzców. Oto ich wybór:

Zleceniodawca: Agnieszka Majkowska, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży Prudential Polska: - ...nie można być osobowością, jeśli nie jest się osobą, i kimś takim chcę być -.

Na co dzień odpowiada za całość działań rozwojowych dla sieci agencyjnej. Zajmuje się rekrutacja i sprzedażą, komunikacją, w tym eventami i motywacją w skład której wchodzi organizacja incentive travel. W życiu prywatnym kieruje się zasadami: „nie analizuje lecz smakuje, nie rozumiem ale akceptuje, nie oceniam lecz odczuwam". Najważniejszymi zasadami jakimi kieruje się w życiu zawodowym jest elastyczność i transparętność budżetów. Ważne są dla niej bezpośrednie kontakty z współpracownikami, podwykonawcami. Zwraca szczególną uwagę na ochronę praw autorskich przedstawianych projektów. Takie cechy czynią z niej znakomitego partnera w trudnych relacjach zamawiający – agencja.

Menadżer obiektu: Żaneta Melus, prezes zarządu, dyrektor zarządzający EXPO XXI Warszawa: - Jestem zaszczycona nagrodą, wspięłam się na kolejny szczyt w swoim życiu -.

Jest aktywnym członkiem wielu organizacji z sektora targowego i MICE. W środowisku postrzegana jest jako profesjonalistka, osoba empatyczna. Wyznacza sobie ambitne cele i osiąga je, tak rozumie sukces.

Organizator: Marta Dunin-Michałowska, prezes, właściciel Mea Group: ...dziękuję wszystkim z którymi współpracuje, wiele osób pracuje na mój sukces.

W Mea Group odpowiada za rozwój, zarządzanie i reprezentacje firmy w kontaktach z partnerami finansowymi i kontrahentami. Poza działaniami czysto biznesowymi prowadzi działalność edukacyjną wykładając w Studium Event Menagement. Niedawno objęła prezesurę w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Zaraża optymizmem, pogodą ducha i pozytywnym nastawieniem. To wielka zaleta w branży przemysłu spotkań.

Podwykonawca: Adam Zagajewski, kieruje firmą Triangoo: ...Drodzy bracia i siostry w evencie dedykuję nagrodę mojemu synkowi, całemu pięćdziesięcioosobowemu zespołowi...

Adam Zagajewski to postać dobrze znana w branży. Jest postrzegany jako wykonawca, któremu można powierzyć nawet najbardziej skomplikowane zadanie. Specjalizuje się w aranżacji scenografii na eventy, tworzy obiekty ambientowe oraz systemy wystawiennicze. Wyznacza kierunki rozwoju firmy, prowadzi negocjacje cenowe. Jest też szefem działu kreacji. Prowadzi nadzór nad realizacją projektów. Poza działalnością zawodową bierze aktywny udział w życiu branży, jest zaangażowany w projekty edukacyjne. Jest pomysłodawcą i liderem projektu konferencji Event Biznes, która ma na celu wzmocnić autorytet i postrzeganie event marketingu jako skutecznego narzędzia budowania wizerunku marki i produktu.

Na gali wręczono również nagrodę „Odkrycia roku MPI POLAND"

Wojciech Liszka, prezes MPI Poland Club: - Nagroda Odkrycia Roku MPI Poland została przyznana już po raz czwarty. Jej celem jest wyróżnienie osób, które w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu zaistniały na arenie polskiej branży spotkań. Nagroda ma za zadanie wyróżnienie osoby wyjątkowej, ma być także dla nich motywacją do kontynuowania podjętej drogi rozwoju indywidualnego.

Nagrodę odkrycia roku MPI Polska otrzymała Kinga Soćko, specjalistka do spraw konferencji Poland Convention Bureau. Jej zaangażowanie i dokonania ocenia się bardzo wysoko tak w kraju, jak za granicą. Jest tytanem pracy, niedawno skończyła studia a już pracuje przy bardzo trudnych projektach. Branża spotkań niewątpliwie będzie miała z niej wiele pożytku.

Wrażenie obcowania z tyloma osobowościami, znakomite tempo uroczystości, wprawiło licznie zebranych w znakomity nastrój. Temperaturę wieczoru spotęgował wykwintny poczęstunek, serwowany przez licznych kelnerów oraz kilka sowicie zaopatrzonych barów. Niezliczone rozmowy i tańce, przy akompaniamencie zmieniających się zespołów folkowych, rockowych i popowych pozwoliły branży spotkań po raz kolejny zbliżyć się do siebie.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit