Strategia Promocji Województwa Mazowieckiego

Mazowsze - serce Polski

Jedna z wersji billboardu

Brand Nature Access (BNA), agencja brand design należąca do Grupy Corporate Profiles DDB, stworzyła pozycjonowanie, logo i system identyfikacji wizualnej województwa mazowieckiego. Efektem prac jest inspirowane mazowieckim krajobrazem oraz heraldyczną kolorystyką regionu logo – „Mazowsze.”, uzupełnione podkreślającym wyjątkową rolę historyczną, kulturalną i gospodarczą regionu hasłem „Serce Polski”.

O przygotowaniach Strategii pisaliśmy na łamach Aktualności Turystycznych w artykule „Zmiany tożsamości Mazowsza”. Można go odnaleźć w prawej szpalcie, w „Prezentacjach Regionów”/ Mazowsze

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit
Szanowni Państwo,
portal www.aktualnościturystyczne.pl nie będzie już aktualizowany. Ciekawe
i świeże informacje z branży turystycznej znajdą Państwo na naszych pozostałych serwisach lub w newsletterze, do którego subskrypcji serdecznie zachęcamy!