Incoming Poland, Gdańsk & Pomorskie Region, 27-28 października

Incoming

To nowa jakość spotkań biznesowych w branży turystycznej. Rozbudowana formuła workshopu. Okazja do rozmów i sprzyjająca przestrzeń dla zawierania trwałych i efektywnych partnerstw biznesowych. Incoming Poland, 27-28 października w centrum wystawienniczo-kongresowym Amber Expo Gdańsk. Organizatorami są Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A., Gdańska Organizacja Turystyczna i Polska Organizacja Turystyczna.

Doświadczenia z roku 2013, kiedy to Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna podjęła
się organizacji pierwszej edycji eventu pokazały, że potrzeba kojarzenia dedykowanych spotkań jest ogromna a kontynuacja działań konieczna. Zatem ambicją PROT stało się wykreowanie wydarzenia na jeszcze szerszą skalę, łączącego w sobie kilka kluczowych elementów istotnych dla sprawnego funkcjonowania gospodarki turystycznej regionu. - Nie rozpraszamy energii, branża jest jedna, a cel wspólny dlatego do współpracy przy tym wydarzeniu zaprosiliśmy zarówno Międzynarodowe Targi Gdańskie, jak i Gdańską Organizację Turystyczną – podkreśla Krystyna Hartenberger – Pater, dyrektor zarządzająca PROT. Takie partnerstwo pozwala na wypracowanie optymalnej formuły imprezy, która owocować ma przede wszystkim zwiększeniem udziału turystyki przyjazdowej na Pomorze. Dlatego też pierwszy dzień to czas na indywidualne rozmowy stolikowe pomiędzy zagranicznymi touroperatorami a branżą turystyczną, ale również bogaty program szkoleniowy. Dzień drugi to tematyczne wizyty studyjne w regionie pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych. Nie zabraknie też okazji do networkingu i kontynuacji rozmów zapoczątkowanych w trakcie spotkań B2B. Wydarzenie Incoming Poland na stałe wpisane zostało w program wydarzeń Międzynarodowych Targów Gdańskich jako nowa formuła Gdańskich Targów Turystycznych realizowanych od tego roku jako Festiwal Czasu Wolnego. - Długo szukaliśmy pomysłu na nową formułę targową, która łączyłaby potrzeby konsumentów i branży. Podział na dwie osobne imprezy wydaje się być rozwiązaniem idealnym. Wiosna to zatem impreza zorientowana sticte na klienta indywidualnego, a jesień sprzyja kontaktom biznesowym. Rozbudowany program INcomingu i równolegle ułożenie programu otwiera możliwość udziału pracowników różnego szczebla. Dział sprzedaży uczestniczy w rozmowach handlowych, a dział marketingu czy PR może skorzystać z jakościowej oferty szkoleniowej – komentuje Maciej Glamowski, wiceprezes MTG S.A.

Tegoroczna edycja Incoming Poland, Gdańsk & Pomorskie Region poszerzona zostanie o kontrahentów z Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Niemiec, Ukrainy, Austrii oraz Włoch. Łącznie Organizatorzy spodziewają się około 40. hosted buyers, nad selekcją których starannie pracują już od początku roku. - Zależy nam aby zaprosić jak najbardziej reprezentatywnych partnerów z różnych dziedzin, które wpisują się w strategię marketingową regionu. Szczególny nacisk kładziemy zatem na zaproszenie tour operatorów specjalizujących się w turystyce medycznej i zdrowotnej, golfowej czy kulturowej – mówi dyrektor Hartenberger-Pater. Jest to dla nas duże wyzwanie, niemniej jednak takie podejście determinuje rynek usług i podejście konsumentów.

Poza ambitnym programem i formułą spotkania, Organizatorzy stawiają na partnerstwo instytucjonalne. Integracja działań, sprawny mechanizm wdrożeniowy, współpraca z przewoźnikami i partnerami biznesowymi daje silny fundament dla stworzenia ambitnego i w pełni profesjonalnego wydarzenia biznesowego mającego szansę stać się flagowym eventem w kraju.

Szczegółowe informacje można uzyskać u koordynatorki projektu Magdaleny Węgrowicz, tel.: +48 732 70 48, e-mail.: m.wegrowicz@prot.gda.pl

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit