Nowa kampania promocyjna
„Powiat Kamieński: Zachodnie Pomorze, Światowe Klimaty”

Tak brzmi nowe hasło promocyjne Powiatu Kamieńskiego. Hasło ma przybliżyć mieszkańcom Polski położenie geograficzne powiatu oraz podkreślić międzynarodowy charakter imprez odbywających się w tym regionie. W marcu przedstawione zostaną poszczególne elementy kampanii promocyjnej oraz nowe logo przygotowane specjalnie w tym celu.
Festiwal Słowian i Wikingów w Wolinie oraz Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej w Kamieniu Pomorskim to przykładowe wydarzenia o charakterze światowym, które odbywają się na terenie Powiatu Kamieńskiego. - Będziemy promować nasze imprezy kulturalne, a także atrakcje turystyczne regionu. Chcielibyśmy zachęcić potencjalnych turystów do odwiedzenia Powiatu Kamieńskiego nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Zamierzamy pokazać, że posiadamy atrakcyjne tereny wypoczynkowe położone nad samym morzem, ale także wewnątrz powiatu, jak chociażby gospodarstwa agroturystyczne nad Zalewem Kamieńskim i Szczecińskim - mówi Paweł Czapkin, starosta kamieński.
Ważnym elementem kampanii są inwestycje
Starostwu zależy na pozyskaniu inwestorów, którzy przyczyniliby się do rozwoju infrastruktury turystycznej na terenie powiatu, a szczególnie infrastruktury żeglarskiej na Zalewach Kamieńskim i Szczecińskim. W tym celu Powiat Kamieński pracuje nad wprowadzeniem szeregu ułatwień, jak na przykład wydłużenie okresu dzierżawy działek pod inwestycje. - Chcemy nie tylko promować, ale także udoskonalać naszą ofertę turystyczną. Dlatego jesteśmy otwarci na inwestorów i – chcąc ich zachęcić do inwestowania - planujemy m.in. wydłużenie okresu dzierżawy gruntów pod inwestycje z 10 do 25 lat. Poczyniliśmy już w tym celu konkretne kroki prawne – dodaje Paweł Czapkin.
Rejon bogaty w turystyczne atrakcje
- poprzednia
- następna »»