Warsztaty brandingowe
Marka Polska - najlepiej strzeżony sekret Europy

Starwood Hotels&Resorts – międzynarodowe konsorcjum hotelarskie mające swą placówkę w Polsce oraz magazyn marketingu i sprzedaży Brief byli organizatorami warsztatów na temat budowania wizerunku Polski na świecie.
Zebranych 19 czerwca w Sheraton Warsaw Hotel powitali gospodarze spotkania Sieglinde Willig, regionalna dyrektor ds. marketingu i sprzedaży SH&R w Polsce, Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Briefu oraz Adam Mikołajczyk, dyrektor prowadzący Brief for Poland. Wśród zaproszonych znaleźli się reprezentanci administracji państwowej oraz kadr zarządzających sektora biznesu, utytułowani przedstawiciele branży turystycznej i wytrawni specjaliści od reklamy, marketingu i PR. Polską Organizację Turystyczną reprezentowała wiceprezes Elżbieta Wąsowicz Zaborek.
Gra w skojarzenia
Zadaniem postawionym przed uczestnikami warsztatów była odpowiedź na pytanie stawiane od lat, które dotąd nie doczekało się jednobrzmiącej odpowiedzi - jak stworzyć architekturę marki Polska? Czy nadrzędne w tym procesie jest stworzenie resortowej strategii promocji kraju czy działania oddolne - na poziomie regionów, miast, znanych i uznanych krajowych produktów, które reklamując się z osobna złożą się, jak układanka w kalejdoskopie, w jeden obraz - silną markę Polski?
- Hasłem wywoławczym naszych warsztatów jest globalizacja. Stworzyła ona jeden duży supermarket z krajami, w którym wszyscy zaczęli ze sobą konkurować. Branding, czyli sztuka kreowania, budowania i zarządzania markami, produktami komercyjnymi przeniósł się na poziom krajów, regionów, miast. I tak powstała jedna zależność - silna marka kraju przekłada się na produkty i odwrotnie - wprowadził zgromadzonych w temat Adam Mikołajczyk.
- poprzednia
- następna »»