Kampania POT

Grają emocje

Adam Zaborowski, doradca prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, pełnomocnik ds. UEFA EURO 2012™ w POT zapoznał zebranych w Centrum Olimpijskim dziennikarzy z harmonogramem kampanii zagranicznej Polski i polskiej turystyki z wykorzystaniem elementów mistrzostw piłkarskich

Piłkarskie emocje dobrze służą promowaniu towarów i usług. Także turystycznych. Polska Organizacja Turystyczna w sposób przemyślany wykorzystuje zbliżającą się sportową rywalizację najlepszych europejskich jedenastek na boiskach polskich stadionów do kampanii Polski i polskiej turystyki.

Podczas prezentacji w warszawskim Centrum Olimpijskim piłkarskich miasteczek Carlsberg FanCamp, Adam Zaborowski, doradca prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, pełnomocnik ds. UEFA EURO 2012™ w POT zapoznał dziennikarzy z najważniejszymi elementami kampanii promocyjnej POT.

Emocje, rozrywki, posiłki,  nocleg

Z punktu widzenia turysty lub stroniącego od alkoholu kibica – przyjemną wiadomością może być informacja, iż w piłkarskim miasteczku Carlsberga, piwo nie będzie głównym napojem dla spragnionych. Zespół Carlsberga w Centrum Olimpijskim witał zaproszonych na konferencję dziennikarzy stoiskiem z wyciskanymi sokami oraz koktajlami mlecznymi. Miały one większą grupę fanów aniżeli serwowane piwo. Oby te proporcje zachowane zostały w trakcie turnieju. Będą zapewne sprzyjały dobrej zabawie. Zapewnienie o wyjątkowej atmosferze w miasteczkach kibica składali menedżerowie Carlsberg Polska. Piłkarskie miasteczka zlokalizowane zostaną we wszystkich miastach-gospodarzach. W Warszawie będzie to teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, w Poznaniu Hala Arena i Park Kasprowicza, w Trójmieście - sopocki Hipodrom. W ich obrębie znajdzie się strefa noclegowa oraz część ogólnodostępna, pełna całodniowych (i późnowieczornych) atrakcji. W części noclegowej do snu ułożyć będzie mogło głowy 5 tys. osób. W zależności od zasobności portfela mogą wybrać zakwaterowanie w namiotach lub tak zwanych domkach holenderskich. Właściciele camperów zapłacą zaś za miejsce parkingowe. W zonie ogólnodostępnej czekają rozrywki. Ustawiony zostanie  namiot ze sceną, przez którą przewinie się korowód gwiazd dając koncerty i pokazy sztuki estradowej. Tutaj też będzie można śledzić przebieg meczy na wielkim telebimie. Zmęczeni emocjami, przy dobrej pogodzie, wypoczną na piaszczystej plaży, z nieodzownym barem w jej pobliżu. Z każdego sektora łatwo będzie można przemieścić się do strefy gastronomicznej. Posilić będzie się można przez całą dobę. Oczywiście, pokrzepić również. Stąd pracownicy obsługujący bar przejdą osobne szkolenie w zakresie odpowiedzialnego serwowania bursztynowego napoju z pianką.

Intryguje, buduje relacje

Jerzy Owsiak, uhonorowany Złotym Certyfikatem POT za efekty promocyjne i organizacyjne Przystanku Woodstock, podjął się roli partnera współodpowiedzialnego za bezpieczeństwo na terenie Carlsberg FanCampJerzy Owsiak, uhonorowany Złotym Certyfikatem POT za efekty promocyjne i organizacyjne Przystanku Woodstock, podjął się roli partnera współodpowiedzialnego za bezpieczeństwo na terenie Carlsberg FanCamp. Promocją projektu w ramach kampanii zagranicznej Polski i polskiej turystyki z wykorzystaniem elementów mistrzostw piłkarskich UEFA EURO 2012­­­­™­ zajmuje się Polska Organizacja Turystyczna. Adam Zaborowski, doradca prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, pełnomocnik ds. UEFA EURO 2012™ w POT zapoznał zebranych w Centrum Olimpijskim dziennikarzy z harmonogramem kampanii. Został on podzielony na kolejne stadia. Pierwszy etap kampanii wystartował w czerwcu 2011  roku, na dwanaście miesięcy przed rozpoczęciem turnieju. Wraz z zakończeniem meczów eliminacyjnych, kończy się etap promocji, którego treść zawiera się w haśle „Zaintrygowanie Polską”. Drugiego grudnia, po losowaniu grup eliminacyjnych, kiedy stało się wiadome, w których miastach rozegrane zostaną mecze drużyn narodowych dokonano ukierunkowania drugiej część kampanii o nazwie „Budowanie relacji”, która trwał do lutego 2012. Ta data odmierzyła  100 dni do rozpoczęcia mistrzostw. Wtedy też zaczął się trzeci etap „Odkryj Polskę”. Jego zwieńczenie nastąpi 1 lipca, czyli do finałów rozgrywek. Program zawiera działania planowane na lata 2011-2012, oparte przede wszystkim na największej z dotychczasowych kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej, finansowanej ze środków 6.3, realizowanej na rynkach niemieckim, francuskim i brytyjskim,  wzbogacone o promocję UEFA EURO 2012™ w działaniach statutowych POT. W kampanii wykorzystywana jest symbolika turniejowa. Korzystanie z niej umożliwia umowa podpisana przez Polską Organizację Turystyczną w styczniu 2011 roku z władzami Unii Europejskich Związków Piłkarskich. Postanowienia umowy z UEFA nakładają jednocześnie na POT obowiązek realizacji kampanii promocyjnej i reklamowej Polski jako destynacji turystycznej oraz turnieju UEFA EURO 2012™. Głównym celem, któremu przyświecają działania POT jest budowa i umacnianie pozytywnego wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego i celu podróży; budowanie wiedzy i świadomości o atrakcji turystycznej Polski oraz wzrost świadomości polskich produktów turystycznych; budowanie wiedzy o Polsce jako miejscu organizacji kongresów, konferencji i podróży motywacyjnych; zachęcanie potencjalnych turystów do odwiedzania Polski przed, w trakcie i po UEFA EURO 2012™.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit