Nowojorski POIT

Chopin na Manhattanie

Pięciuset wystawców ze stu pięćdziesięciu krajów uczestniczyło w ostatni weekend lutego w organizowanych przez prestiżowy dziennik The New York Times targach turystycznych  The New York Times Travel Show w Nowym Jorku. Wśród nich był też Polski Ośrodek Informacji Turystycznej. W tym roku partnerami POIT było Biuro Promocji Miasta Warszawy i Stołeczne Biuro Turystyki.

Polskie stoisko w Jacob. K. Javits Convention Center na Manhattanie cieszyło się ogromną frekwencją targowych gości. Promocyjnym przesłaniem w czasie tegorocznej edycji nowojorskiej imprezy targowej było odwołanie się do tradycyjnie interesującego Amerykanów dziedzictwa kulturowego naszego kraju. - Głównym motywem przewodnim był Rok Chopinowski, który potraktowaliśmy jako jeden ze sposobów zainteresowania Amerykanów polską kulturą - podkreśla Jan Rudomina, dyrektor nowojorskiego ośrodka POT.

Podczas targów przeprowadzono cykl seminariów dla branży turystycznej oraz liczne seminaria dla publiczności. Jedno z nich prof. Barry Goldsmith z New York University poświęcił tematyce zamków w północnej Polsce, które jego zdaniem są odpowiednikiem Zamków nad Loarą twierdząc, że są do tej pory nie odkryte dla większości amerykańskich turystów.

The New York Times Company organizujący te udane targi jest wydawcą między innymi dzienników The New York Times, The Boston Globe oraz The International Herald Tribune. Same zaś targi turystyczne określone została przez  konkurencyjny dziennik The Wall Street Journal mianem potencjalnie największej i najbardziej atrakcyjnej imprezy targowej.

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit