Zeszyty naukowe, 28/2012: Turystyka biznesowa II

Zeszyty naukowe, 28/2012: Turystyka biznesowa II

Zeszyty naukowy, 28/2012: Turystyka biznesowa II / red. nauk. Jan Fazlagić; Uczelnia Vistula. Warszawa: Uczelnia Vistula, 2012,– 136 s., il., tab., wykr. ISSN 2084-5103

Dostęp online: http://koloturystyki.vistula.edu.pl/turysyka-biznesowa-ii-zeszyt-naukowy-nr-28-2012/

Spis artykułów
● Magdalena Matalewska: Wizerunek i jego rola w rozwoju sektora turystycznego miast
● Sylwia Dudek-Mańkowska: Baza noclegowa jako czynnik rozwoju turystyki biznesowej w Polsce
● Sławomir Wróblewski: Wkład Polski w umacnianie konkurencyjności Europy na światowym rynku turystyki biznesowej
● Piotr Grabarczyk: Przystosowanie wybranych poznańskich obiektów hotelarskich do turystyki konferencyjno-kongresowej
● Aleksandra Sochacka: Organizowanie aukcji koni arabskich w Janowie Podlaskim jako forma turystyki biznesowej
● Beata Opawska: Wybrane zagadnienia turystyki motywacyjnej
● Krzysztof Celuch: Stowarzyszenia w przemyśle spotkań – charakterystyka
Źródło: Koło naukowe turystyki i rekreacji [Vistula; WSTiR], data dostępu: 21.06. 2012

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit