Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach / pod red. Nauk. Małgorzaty Bednarczyk. Warszawa: CeDeWu, 2011,– 174 s.; ISBN: 978-83-7556-157-9

Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.

„(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego.”

Jagna Marczułajtis-Walczak

„Książka (?) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych” z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy

Spis treści

● Wprowadzenie

Część pierwsza: Budowa potencjału konkurencyjności turystyki w regionach

● Rozdział 1: Orientacja konkurencyjna w zarządzaniu turystyką

● Rozdział 2: Marka w turystyce

Część druga: Uwarunkowania konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach

● Rozdział 1: Syntetyczny obraz rynku turystycznego w Polsce

● Rozdział 2: Czynniki konkurencyjności biznesu turystycznego w regionach - podstawy metodyczne badań

● Rozdział 3: Profile konkurencyjności MSPT w Polsce

3.1. Wprowadzenie teoretyczne

3.2. Omówienie wyników badań

3.3. Podsumowanie

● Rozdział 4: Jakość kapitału ludzkiego w regionach

4.1. Wprowadzenie teoretyczne

4.2. Omówienie wyników badań

4.3. Podsumowanie

4.4. Rekomendacje

● Rozdział 5: Instytucjonalne wsparcie finansowe przedsiębiorstw turystycznych

5.1. Wprowadzenie teoretyczne

5.2. Omówienie wyników badań

5.3. Podsumowanie

● Rozdział 6: Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach turystycznych

6.1. Wprowadzenie teoretyczne

6.2. Omówienie wyników badań

6.3. Podsumowanie

6.4. Rekomendacje

● Rozdział 7: Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych

7.1. Wprowadzenie teoretyczne

7.2. Omówienie wyników badań

7.3. Podsumowanie

7.4. Rekomendacje

● Rozdział 8: Kierunki wykorzystania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwach turystycznych

8.1. Technologie informacyjne jako kluczowy czynnik budowy konkurencyjności w sektorze turystycznym

8.2. Dźwignie konkurencyjności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych - analiza wyników badań

8.3. Podsumowanie

8.4. Rekomendacje

Zakończenie

Bibliografia

Zamówienia realizuje księgarnia internetowa wydawnictwa CeDeWu, dokument online: http://www.cedewu.pl/produkty/profilProduktu/id/7619/?PHPSESSID=abc56aebc0f721af78d253cb2649a238, data dostępu 17.10.2011

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit