Wybrane zagadnienia konkurencyjności turystycznej regionów

Wybrane zagadnienia konkurencyjnosci

Wybrane zagadnienia konkurencyjności turystycznej regionów / red. nauk. Dariusz Sokołowski, Renata Jaroszewska-Brudnicka.– Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. – 253 s. : il. ; 23 cm. Tekst częśc. ang. Bibliogr., netogr. przy pracach. ISBN 978-83-231-3221-9

Turystyka należy do wyjątkowo dynamicznych zjawisk współczesności. Jej szybki rozwój wiąże się m.in. ze wzrostem liczby uczestników ruchu turystycznego, ilościowym i jakościowym rozwojem bazy turystycznej oraz stopniowym poszerzaniem penetrowanych obszarów. W drugiej połowie XX wieku turystyka przekształciła się z elitarnego ruchu, dostępnego nielicznym uczestnikom, w masowy ruch społeczny, w którym uczestniczy w skali świata ponad miliard osób rocznie, generujący w tym samym czasie dochody przekraczające bilion dolarów amerykańskich. W związku z tak dużym znaczeniem gospodarczym turystyka stała się źródłem dochodów, o które konkurują przedsiębiorstwa i regiony. Zabieganie o klienta skłania animatorów turystyki do wdrażania nowych, coraz bardziej wydajnych, form zarządzania, do poszukiwania źródeł finansowania, zapewniających przewagę nad konkurencją, a także do tworzenia coraz bardziej różnorodnych produktów turystycznych. Niniejsze opracowanie powstało przy udziale kilkunastu Autorów z różnych ośrodków naukowych i samorządów. Porusza ono niektóre zagadnienia wchodzące w zakres zarysowanej wyżej problematyki.
● Spis treści: http://www.wydawnictwoumk.pl/prod_74555_Wybrane_zagadnienia_konkurencyjnosci_turystycznej_regionow.html
Zamówienia realizuje księgarnia internetowa Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, data dostępu 21.08.2014

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit