Turystyka wobec zmian współczesnego świata: strategie, marketing, programowanie

Turystyka wobec zmian współczesnego świata: strategie, marketing, programowanie / red. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski. Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014,– 376 s.; ISBN: 978-83-7417-807-5
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
● Spis treści: http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788374178075&spisTR=1&store_id=2
Zamówienia realizuje internetowa Księgarnia Naukowa >>>: http://www.naukowa.pl/Ksiazki/turystyka-wobec-zmian-wspolczesnego-swiata-strategie-marketing-programowanie-796236 , data dostępu 08.07.2014