Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji

Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji

Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji / pod red. Cezarego Jastrzębskiego. Kielce: Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa w Kielcach, 2011


„Marketing nie jest mocną stroną turystyki wiejskiej. Koncentruje się przede wszystkim na zdobyciu źródeł wsparcia finansowego przy rozpoczynaniu działalności turystycznej. Potem właściciele gospodarstw najczęściej nie potrafią ich w pełni skomercjalizować. Tymczasem polska wieś, stojąca przed perspektywą wielofunkcyjnego rozwoju, musi jednocześnie dostosowywać się nie tylko do wymogów gospodarki rynkowej, ale także do dynamicznego charakteru rynku turystycznego”. Ta teza sformułowana we Wstępie do książki jest punktem wyjścia do refleksji nad teraźniejszością i przyszłością rozwoju turystyki wiejskiej w naszym kraju. Wśród poruszanych zagadnień są m.in. kwestie nowoczesnych form promocji, sieciowego i zintegrowanego produktu turystycznego, roli dziedzictwa kulinarnego, itp. ● Spis treści: http://www.wseip.edu.pl/dniw/images/pliki/spisy/WYD_ZW/spis78.pdf; ● Publikacja jest efektem konferencji naukowej „Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji”, która odbyła się Centrum Konferencyjnym Targów Kielce, w dniach 9-11 kwietnia 2010 roku, w ramach 2. Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki „Agrotravel”. ● Relacja z Konferencji tutaj: http://agro.travel/pl/imprezy/konferencja_2010/ ● Prezentacje multimedialne przedstawione podczas Konferencji znajdziesz tutaj: http://agro.travel/pl/niezbednik/zwiedzajacego/materialy_z_konferencji/. Źródło: Dominik Orłowski, korespondencja nadesłana 24.02.2011

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit