Turystyka w Polsce w okresie kryzysu

Turystyka w Polsce w okresie kryzysu. Warszawa: Polskie Stowarzyszenie Turystyki, 2011,– 160 s.; ISBN: 978-83-62644-10-0
W publikacji, którą Państwu przekazujemy, zawarliśmy zarówno naukowe spojrzenia na sytuację kryzysową w turystyce, jak i przykłady praktycznych rozwiązań wyjścia z tej sytuacji.
Autorzy zamieszczonych w publikacji referatów, wybitni specjaliści, ludzie nauki, przedstawiciele branży turystycznej, administracji, samorządów i organizacji turystycznych, w swoich tekstach odnieśli się w szczególności do następujących zagadnień:
● analizy kryzysu w gospodarce światowej i skutków kryzysu światowego w gospodarce turystycznej w Polsce;
● rozważań nad współzależnością sfery gospodarki turystycznej z innymi sferami gospodarki i oddziaływaniami ogólnogospodarczej kondycji ekonomicznej na gospodarkę turystyczną;
● diagnostyki stanu faktycznego gospodarki turystycznej w dobie kryzysu, ze szczególnym uwzględnieniem rynku usług hotelarskich;
● identyfikacji czynników determinujących wielkość ruchu turystycznego i aktualnych uwarunkowań rozwoju turystyki;
● możliwości minimalizowania negatywnych skutków kryzysu i przykładów dobrych efektów współpracy partnerów rynku turystycznego;
● prognozowania zjawisk na rynku usług turystycznych.
Wyrażamy nadzieję, że zaprezentowane w naszej publikacji zagadnienia spotkają się z zainteresowaniem Czytelników.
● Spis treści: dokument online: http://www.24naukowa.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788362644100&spisTR=1&store_id=2
Zamówienia realizuje internetowa Księgarnia naukowa – Kazimierz Leki, dokument online: http://www.24naukowa.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788362644100&hthost=1&store_id=2, data dostępu 07.12.2011