Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem

Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem

Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Marczuk. Warszawa: Cedetu, 2013,– 234 s.; ISBN: 978-83-7556-460-0

Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.

• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności

• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw

• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej

• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta

• Typologie klientów i zasady ich obsługi

• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach

• Wskazówki dla menedżerów sali

• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny

• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej

Korzyści z lektury tej książki odczujesz na własnej skórze i to po trzykroć. Twoi klienci wyjdą z restauracji pod wrażeniem tego, jak ich obsłużyłeś. To przełoży się na zadowolenie Twoich przełożonych, tym bardziej, że wzrost zadowolenia klientów pójdzie w parze ze wzrostem wysokości ich rachunku. Ty zaś, oprócz zebranych pochwał i satysfakcji ze świetnie wykonanej pracy, zauważysz również korzystną zmianę w wysokości po-zostawianych Ci przez klientów napiwków.”

Zamówienia realizuje księgarnia internetowa wydawcy, dokument online: http://www.cedewu.pl/produkty/profilProduktu/id/8485/, data dostępu 09.12.2012

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit