Rynek Dostawców Horeca w Polsce

Rynek Dostawców Horeca w Polsce / Michał Oksiński, Karolina Owczarek. Warszawa: Brog Marketing, 2012,– 52 s., il.
Dokument online: http://data.axmag.com/data/201201/U18696_F70543/index.html
„Rynek Dostawców Horeca w Polsce” to oczekiwana, coroczna publikacja wydawnictwa BROG Marketing, będąca kompendium wiedzy na temat rynku dostawców dla sektora, przedstawiająca ofertę produktów i usług największych firm. Wersja elektroniczna jest już dostępna w naszym serwisie.
Raport zawiera wypowiedzi ekspertów oraz opinie szefów spółek hotelarskich i gastronomicznych na temat istniejących oraz oczekiwanych form relacji z dostawcami.
Publikację otwiera artykuł Katarzyny Jacewicz z GfK Polonia na temat współpracy pomiędzy dostawcami z punktami gastronomicznymi. Autorka podkreśla, że dostawcy nie mogą ograniczać swojej działalności jedynie do dostarczania produktów, ale powinni stać się partnerami w prowadzeniu lokalu oraz pracować nad budowaniem długoterminowych relacji z restauratorami.
Polecamy również publikację Violetty Hamerskiej na temat partnerskiego modelu współpracy pomiędzy dostawcami i obiektami hotelowymi. Autorka artykułu zaznacza również, że sieci hotelarskie przykładają coraz coraz większą wagę do zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności za środowisko naturalne, co
wymusza także zmiany w działaniu u dostawców produktów, czy technologii.
Raport opracowała redakcja portalu Horecanet.pl, czasopisma „Nowości Gastronomiczne” i „Świat Hoteli” we współpracy z instytutami badawczymi i ekspertami polskiego rynku gastronomicznego.
Wydawcą jest BROG Marketing Sp. z o.o. S.K.
● Wydanie elektroniczne - kliknij: http://data.axmag.com/data/201201/U18696_F70543/index.html
Źródło: Horecanet.pl, dokument online: http://www.horecanet.pl/Raport-Rynek-Dostawcow-Horeca,wiadomosc,19,styczen,2012.aspx, data dostępu 19.01.2012