Raport: Przemysł spotkań w Warszawie 2010

Raport: Przemysł spotkań w Warszawie 2010:: Warsaw Meetings Industry, Report 2010 / Krzysztof Celuch, Ewa Dziedzic, Hanna Zawistowska. Wyd.4 zaktualizowane,. Warszawa: Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej,– 36 s., tab., wykr.; 83-89403-28-5

Już po raz czwarty Warsaw Convention Bureau opublikowało coroczne podsumowanie wielkości i charakterystyki lokalnego rynku przemysłu spotkań. Warsaw Meetings Industry Report 2010 prezentuje obraz warszawskiej turystyki biznesowej z perspektywy spotkań zorganizowanych w 2009 roku.

Głównym celem wydawnictwa jest pokazanie pozycji Warszawy jako atrakcyjnej destynacji turystyki biznesowej za pomocą danych merytorycznych. Rzetelność przedstawionych danych gwarantuje doświadczenie zdobyte we współpracy z obiektami i instytucjami przy wymianie informacji oraz grono ekspertów współtworzących raport od strony merytorycznej.

Warsaw Meetings Industry Report 2010 pokazuje, że przemysł spotkań rządzi się tymi samymi zasadami ekonomii, co inne gałęzie gospodarki i powinien być analizowany w tych samych kategoriach.

Zobacz Raport

Wersję drukowaną lub na płycie CD można zamówić pisząc na adres: wcb@warsawconvention.pl

Z treści: Warszawa w rankingach międzynarodowych organizacji przemysłu spotkań. Analiza ilościowa i jakościowa warszawskiego rynku spotkań. Analiza ekonomiczna spotkań i wydarzeń biznesowych w Warszawie w 2009

Źródło: Convention Bureau of Poland, data dostępu 21.01.2011

Warsaw Convention Bureau (WCB) po raz kolejny opublikowało roczne podsumowanie wydarzeń na lokalnym rynku turystyki biznesowej. Warsaw Meetings Industry Report 2010, wzbogacony przez ekspertów o analizę ekonomiczną, prezentuje obraz turystyki biznesowej z perspektywy najprężniej rozwijającego się pod tym względem polskiego miasta – Warszawy. Raport jest publikacją o ustalonej już pozycji i randze. Czwarta edycja przedstawia spotkania, które miały miejsce w Stolicy w 2009 roku.

Zainteresowanie, jakim cieszy się wydawnictwo wśród kluczowych graczy branży, pokazuje, że inicjatywa stworzenia raportu przez Warsaw Convention Bureau pojawiła się w najwłaściwszym momencie i odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku. Celem tego wydawnictwa jest przede wszystkim pokazanie pozycji Warszawy jako atrakcyjnej destynacji turystyki biznesowej za pomocą twardych danych merytorycznych. Celem równorzędnym jest także pokazanie, że przemysł spotkań rządzi się tymi samymi zasadami ekonomii, co inne gałęzie gospodarki i powinien być analizowany w tych samych kategoriach.

Jesteśmy przekonani, że w dobie skrupulatnego kalkulowania zwrotu z każdej podejmowanej inwestycji, zarówno klienci korporacyjni, jak i meeting plannerzy, dbający i zadowolenie klienta, sięgną bez wahania do niniejszego raportu. Rzetelność przedstawionych danych gwarantuje doświadczenie zdobyte we współpracy z obiektami i instytucjami przy wymianie informacji oraz grono ekspertów współtworzących raport od strony merytorycznej.

Warsaw Meetings Industry Report 2010 dostępny tutaj >>>

Wersję drukowaną lub na płycie można zamówić pisząc na adres: wcb@warsawconvention.pl (ilość egzemplarzy ograniczona).

Źródło: Warsaw Convention Bureau, data dostępu 21.01.2011

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit