Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020. Aktualizacja dokumentu z 2008 roku.

Przyjęta przez Radę POT w dniu 5.12.2011 / koncepcja i red. Bartłomiej Walas, zespół: Anna Cichońska, Teresa Buczak, Dorota Zientalska, Mirosław Nalazek, Krzysztof Celuch. Warszawa: Polska Organizacja Turystyczna, 2011,– 216 s., il., tab., wykr.

Dokument online

Źródło: Aktualności Turystyczne, data dostępu 15.02.2012

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit