Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020

Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020. Aktualizacja dokumentu z 2008 roku.
Przyjęta przez Radę POT w dniu 5.12.2011 / koncepcja i red. Bartłomiej Walas, zespół: Anna Cichońska, Teresa Buczak, Dorota Zientalska, Mirosław Nalazek, Krzysztof Celuch. Warszawa: Polska Organizacja Turystyczna, 2011,– 216 s., il., tab., wykr.
Źródło: Aktualności Turystyczne, data dostępu 15.02.2012
$link = JURI::base().$_SERVER["REQUEST_URI"];
?>
Dodaj jako zakładke w Google
Dodaj jako zakładke w Ms Live
Dodaj jako zakładke w Facebook
Dodaj jako zakładke w Wykop
Dodaj jako zakładke w Gwar
Dodaj jako zakładke w Digg
Dodaj jako zakładke w Delicious
Dodaj jako zakładke w Reddit
Tweet