Marketing usług turystycznych: technik obsługi turystycznej

Marketing usług turystycznych: technik obsługi turystycznej

Marketing usług turystycznych: technik obsługi turystycznej / Renata Tylińska. – Warszawa: Wydawnictwo Rea, cop. 2010. – 244 s.: il.; 24 cm. U dołu okł.: Podręcznik przeznaczony do zawodu technik obsługi turystycznej na poziomie technikum i szkoły policealnej. Bibliogr. s. 244. ISBN 978-83-7544-259-5

Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik obsługi turystycznej na poziomie technikum i szkoły policealnej. Zawiera on podstawowe wiadomości o rynku marketingowym i turystycznym. Szczegółowo omawia zagadnienia z zakresu: marketingu mix (produkt, cena, dystrybucja i promocja), segmentacji rynku, badań marketingowych (podział, źródła informacji i sam ich przebieg) oraz zarządzania marketingowego (formułowanie strategii, analiza SWOT, plan marketingowy itp.)

Spis treści: http://www.rea-sj.pl/file/product/?id=55

Zamówienia realizuje księgarnia internetowa wydawnictwa „Rea”, data dostępu 15.05.2011

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit