Marketing usług hotelarskich

Marketing usług hotelarskich : podręcznik / Adam Stefański. Warszawa : „Rea”, 2009,– 210 s. ; ISBN 978-83-7544-149-9
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
● rozdział 1 zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
● rozdział 2 przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
● rozdział 3 uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
● rozdział 4 przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
● rozdział 5 zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
● rozdział 6 ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.
Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
Pobierz spis treści : http://www.rea-sj.pl/pub/File/download/spis_tresci_marketing_uslug_hotelarskich.pdf
Źródło : księgarnia internetowa wydawnictwa Rea, dokument online: http://www.rea-sj.pl/index.php?id=41&isbn=978-83-7544-149-9, data dostępu 23.09.2009
- poprzednia
- następna »»