Atrakcje turystyczne: fenomen, typologia, metody badań

Atrakcje turystyczne: fenomen, typologia, metody badań / Zygmunt Kruczek. Kraków: „Proksenia”, 2011,– 200 s.; Monografia nr 10. ISBN 978-83-60789-36-0
W monografii dokonano analizy pojęcia atrakcji turystycznych, przedstawiono ich klasyfikację i ewolucję od czasów starożytnych po współczesne. Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Zaproponowano podział metod i omówiono najważniejsze stosowane techniki i narzędzia badań, ilustrując zastosowanie omawianych metod przykładami konkretnych badań. Osobny rozdział poświęcono roli atrakcji w tworzeniu produktu turystycznego. Obszerna bibliografia problemu, zdjęcia, schematy, ryciny, tabele oraz streszczenie w języku angielskim.
Źródło: Księgarnia internetowa wydawnictwa „Proksenia”, dokument online: http://proksenia.pl/cgibin/shop?info=133&sid=30f7db61, data dostępu 30.09.2010