Prasowe newsy z Polskiej Organizacji Turystycznej będą zamieszczane w nowym Serwisie Informacji Turystycznych PAP
Przekaz medialny zwielokrotni efekt promocyjny walorów turystycznych Polski
Nie ma skuteczniejszej metody dotarcia z informacją do odbiorców aniżeli za pośrednictwem mediów. POT prowadzi Internetowy System Informacji Turystycznej, który redagowany jest przede wszystkim z myślą o oczekiwaniach turystów indywidualnych odwołujących się do zasobów Internetu najczęściej wtedy, gdy przystępują do praktycznego przygotowania planu wyjazdu na wypoczynek.
- Efekt promujący walory turystyczne Polski wielokrotnie wzrośnie, gdy informacje ułatwiające podjęcie urlopowych decyzji będą popularyzowane także na łamach prasy i za pośrednictwem mediów elektronicznych. Liczymy na to, że wiadomości dotyczące atrakcji turystycznych, wydarzeń kulturalnych, turystycznych i sportowych, rozwijającej się bazy hotelowej i gastronomicznej dotrą w sposób skuteczny, szerszy i szybszy do potencjalnych turystów - wyraził przekonanie prezes Rafał Szmytke.
Jak zamieścić informacje w SIT
W dniu, w którym nowy portal PAP rozpoczął aktywny żywot online nie był jeszcze nadmiernie przepełniony treścią, jak mogli stwierdzić dziennikarze podczas prezentacji prowadzonej przez koordynatorkę projektu Dominkę Paśnikowską-Krenczyk, ale - jak tłumaczyła prezes PART Anna Komorowska - serwis jest dopiero w fazie początkowej i należy go umiejętnie wypełnić informacjami.
- Mechanizm działania serwisu jest bardzo prosty – objaśniała koordynatorka projektu. - Polega na tym, że każdy kto chce ze swoją informacją dotrzeć do mediów przesyła ją do nas, do Serwisu Informacji Turystycznych PAP, a my tę informacje przesyłamy do mediów.