Kategoryzacja placówek „it”

Co można wyczytać w gwiazdkach

W pracach zespołu uczestniczyli  od lewej ...Więcej>>

Idea kategoryzacji centrów informacji turystycznej była jednym z tematów spotkania przedstawicieli regionalnych organizacji turystycznych z kierownictwem POT.

W pracach zespołu zajmującego się również przygotowaniami do uroczystej sesji związanej z przypadającym w tym roku jubileuszu 45-lecia informacji turystycznej w Polsce uczestniczyli Marta Chełkowska, dyrektor Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, Agnieszka Sikorska, dyrektor śląskiej ROT, Piotr Mielec, dyrektor opolskiej ROT, Maria Fudała spec. ds Wydawnictw, marketingu, promocji i PR mazowieckiej ROT, Grzegorz Szczęsny, przedstawiciel świętokrzyskiej ROT, Jacek Idzikowski i Sebastian Niewiadomski, DWR POT. Spotkanie prowadził Jacek Olszewski, dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej POT.

Postanowienie o prowadzeniu kategoryzacji centrów informacji turystycznej jest wynikiem ustaleń dokonanych przez Departament Współpracy Regionalnej Polskiej Organizacji Turystycznej wspólnie z Zarządem Forum Informacji Turystycznej oraz Zespołem Roboczym ds. Informacji Turystycznej powołanym przez Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych. - Należy je traktować jako kolejną fazę konsekwentnego procesu podnoszenia, utrzymania i weryfikowania wysokiego standardu obsługi turystów – mówił dyrektor Jacek Olszewski.

Skorzystają klienci

Procedurze kategoryzacyjnej poddane zostaną Centra „it”, które wypełnią i skierują stosowny wniosek do regionalnej organizacji turystycznej. Przeprowadzi ją komisja wyłoniona przez ROT. Będzie ona decydować o liczbie przyznawanych placówkom „it” gwiazdek kategoryzacyjnych. Jej przedstawiciele raz w roku dokonają również weryfikującej kontroli. W przypadku obniżenia poziomu usług liczba przyznanych gwiazdek może ulec redukcji. Przyjmując jednak za dobrą monetę intencję autorów wprowadzenia kategoryzacji – gwiazdek tych może także przybyć po stwierdzeniu podniesienia na wyższy poziom standardu obsługi klientów. O fakcie skategoryzowania centrum informowała będzie turystów umieszczona w widocznym miejscu naklejka, na której uwidoczniona zostanie liczba przyznanych gwiazdek, logo ROT odpowiedzialnej za ich przyznanie oraz symbol polskiej turystyki, czyli graficzny znak Polska z charakterystyczną falką morską, górskimi szczytami i koroną drzewa

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit