Turyści z Izraela w drodze do Polski
Strategia promocji polskiej oferty turystycznej na rynku izraelskim polega na prowadzeniu działań dedykowanych touroperatorom, dziennikarzom i blogerom. Działania obejmują targi turystyczne IMTM, prezentację i warsztaty oraz podróże studyjne w których uczestniczą zarówno touroparatorzy, dziennikarze i blogerzy.Działania te organizowane są przez POT systematycznie od czterech lat i dlatego wpisały się w kalendarz wydarzeń turystycznych na tym rynku. Od zakończenia Roku Polsko – Izraelskiego w 2008 roku, podczas którego Polska Organizacja Turystyczna, zorganizowała szeroko zasięgową kampanię w mediach, na lotnisku Ben Gurion oraz w kinach, systematycznie zmienia się także charakter przyjazdów grup turystycznych. W podróżach do Polski uczestniczą obywatele Izraela zainteresowani turystyką miejską, kulturową, poznawaniem modnych miejsc, zakupami, a także aktywnym wypoczynkiem. Wzrasta zainteresowanie udziałem w wydarzeniach kulturalnych, na przykład