Ogólnopolskie Warsztaty Turystyczne w Łagowie Lubuskim

Wspólne działania promocyjne POT i ROT-ów

Po konferencji prasowej rezerwuje się czas na indywidualne rozmowy z dziennikarzami. Na zdjęciu  wic

Już po raz dziewiąty, tradycyjnie jesienią, odbyły się Ogólnopolskie Warsztaty Turystyczne. W tym roku na miejsce spotkania wybrano Łagów Lubuski. Gospodarzem warsztatów była Lubuska Organizacja Turystyczna.

Wzięli w niej udział przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej, regionalnych organizacji turystycznych, Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki, Polskiej Izby Turystyki oraz dyrektorzy 14. ośrodków zagranicznych POT. Patronatem objął je marszałek województwa lubuskiego Marcin Jabłoński, starosta świebodziński Zbigniew Szumski, wójt Łagowa Ryszard Oleszkiewicz, prezes Euroregionu Sprewa - Nysa - Bóbr Czesław Fiedorowicz i Lubuska Organizacja Turystyczna.

Porozumienia na rok 2009

Podczas trzydniowej imprezy uczestnicy zapoznali się z nową strukturą POT, podejmowali wiele strategicznych decyzji dotyczących kierunków promocji i współpracy w roku 2009.

Omówiono bardzo szczegółowo porozumienia o współpracy, które to ustalono w oparciu o „Marketingową Strategię Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” i „ Program Rozwoju Produktów Turystycznych Regionów”. Główne zapisy porozumień mówią między innymi, że zasadniczym celem współpracy POT i ROT-ów w 2009 roku będzie działalność promocji turystycznej prowadzonej priorytetowo na rynku brytyjskim oraz rynkach uzupełniających niemieckim i japońskim. Natomiast głównym tematem wspólnie prowadzonej kampanii wizerunkowej Polski będzie turystyka miejska. Wspólne działania promocyjne to także publikacja wydawnictw, redagowanie stron internetowych, certyfikacja turystycznych produktów regionalnych i lokalnych, upowszechnianie dobrych praktyk w zakresie rozwoju i zarządzania produktem turystycznym poprzez szkolenia, promocję i wdrażanie zasad kategoryzacji punków informacji turystycznej, redagowanie newslettera o działaniach produktowo-promocyjnych, współrealizacja podróży studyjnych touroperatorów i dziennikarzy zagranicznych, prowadzenie działań na rzecz promocji i trwałego rozwoju oznakowania turystycznego dróg i inne.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit