Małopolska w Berlinie

W cenie wygody pobytu i podróży

Kraków był magnesem stoiska Małopolski …Więcej »

Magnesem przyciągającym uczestników targów ITB do stoiska Małopolski była stolica regionu - Kraków, chociaż bardzo często goście prosili o rekomendacje innych atrakcji regionu, które mogliby włączyć do swojego programu pobytu.

Partnerami regionalnego stoiska Małopolski było Województwo Małopolskie i Miasto Kraków, Miasto Tarnów oraz Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury. Branżę turystyczną z Małopolski reprezentowali Kopalnia Soli Wieliczka Trasa Turystyczna Sp. z o.o., Biuro Turystyki Przyjazdowej JAN-POL, laureat Nagrody Odys 2008 za najlepszą własną ofertę w turystyce przyjazdowej do Małopolski oraz Biuro Podróży Trip z Zakopanego.

W charakterze wszechstronnego, pojemnego treścią, wspólnego dla małopolskich wystawców informatora doskonale sprawdzał się „Katalog Atrakcji Turystycznych” prezentujący poszczególne atrakcje od Krakowa, przez obiekty trasy UNESCO, aż po Parki Narodowe i tradycje regionu. Dużym powodzeniem cieszyła się również mapa turystyczna Województwa Małopolskiego oraz przewodniki z serii „Odkryj Małopolskę” prezentujące w sposób wyczerpujący różnorodne bogactwo turystyczne Małopolski, w tym ciekawe informacje z zakresu turystyki kulturowej, uzdrowiskowej i prozdrowotnej, pielgrzymkowej oraz aktywnej, a także aktualne informacje praktyczne o bazie noclegowej i gastronomicznej.

Materiały promocyjne Małopolski doceniane były przez gości odwiedzających stoisko za kompleksowość, przejrzystość, profesjonalne zdjęcia oraz szatę graficzną.

Większość odwiedzających zainteresowana była obiektami noclegowymi o wyższym standardzie (3- lub 4-gwiazdkowe), jeśli chodzi o Kraków, oraz bazą noclegową w całej Małopolsce, w tym także prywatnymi kwaterami. Część odwiedzających stoisko Małopolskie pytała także o miejsca kempingowe w regionie.
Wiele zapytań dotyczyło połączeń transportowych Berlin – Kraków – Berlin oraz połączeń regionalnych z Krakowa do Wieliczki, Oświęcimia, Zakopanego. Bardzo trafnym materiałem promocyjnym, nie tylko dla turystów zmotoryzowanych, była w tym przypadku dokładna mapa Małopolski, która dzięki temu, iż nie jest tylko mapą drogową, wyśmienicie przedstawia walory regionu.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit