Projekt dla przyszłości

Rośnie nowe pokolenie młodych ambasadorów Płocka

1-Rosnie-nowe

Różne są formy działania lokalnych organizacji turystycznych. Skuteczne bywają większe i mniejsze kampanie, konkursy, wizyty na targach turystycznych dające możliwość pożytecznych dialogów z konsumentami i branżą. Wiadomo jednak, że najskuteczniejszymi sposobami promocji są dobre opinie najbliższych, zdania autorytetów i lobbystów.

Do najlepszych ambasadorów wsi, gmin, powiatów, województw, krajów należą też sami mieszkańcy, którzy wędrując po szerokim świecie przekazują słowa zachęty do składania wizyt. Nie można bagatelizować roli najmłodszego pokolenia. Dlatego bardzo cieszą inicjatywy samorządów lokalnych i LOT-ów zwrócone do społeczności lokalnej, wszak jest ona jednym z najlepszych, gdyż najbardziej skutecznych promotorów miasta.

Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna niewątpliwie wyróżnia się swoją aktywnością i kreatywnością, co jest zauważalne nie tylko w skali Mazowsza, ale całego kraju. Jej pomysłem był cykl wydarzeń pod hasłem „Feriuj z Orlen Areną" trwających w okresie zimowych ferii szkolnych, a zorganizowanych przez PLOT w Centrum Widowiskowo-Sportowym Orlen Arena i dofinansowanych przez samorząd miasta Płocka. Dzieci uczestniczyły w zajęciach sportowych, ale też dość intensywnie zwiedzały „swoje" miasto, odkrywając jego tajemnice. Były w ogrodzie zoologicznym, Muzeum Mazowieckim, „zwiedziły" gościnny hotel „Czardasz", którego gospodarze zaprosili grupę do krytego basenu. Poznawały pracę Straży Miejskiej, spotkały się z piłkarzami. Jednym słowem wypoczynek, relaks, rozrywka i ciekawie podana wiedza. To wspaniała inwestycja w przyszłych promotorów turystyki do Płocka.

(jpp)

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit