Lubelskie - region partnerski warszawskiego Lata

Przestrzeń, ekologia i dziedzictwo kulturowe

Jeden z wizualnych akcentów regionu partnerskiego…Więcej »

Województwo Lubelskie wzięło na siebie chlubne obowiązki regionu partnerskiego warszawskich targów Lato. Szczególna pozycja Lubelszczyzny wzmocniona została kampanią regionu w stolicy, reklamami w stołecznym metrze, spotami reklamowymi, informacjami w prasie branżowej i ogólnopolskiej.

Równolegle z eksponowanym silnie wizerunkiem Lubelszczyzny podczas targów Lato 2009, region odnotował serię sukcesów promocyjnych. Wydarzeniami były „grand prix” dla Lublina w konkursie „Złote Formaty” oraz zdobycie pierwszych miejsc w konkursach na najlepsze stoisko i produkty turystyczny podczas targów Agrotravel w Kielcach.

W strukturach promocji turystyki województwa zaszły ostatnio zmiany. Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Piotr Franaszek objął funkcję prezesa Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, działającej od 1995 roku. - Naszą siłą jest koordynacja wielu podmiotów i różnorodność oferty. Nie staramy się promować jednego hitu - wyjaśnia Piotr Franaszek - wielokulturowość regionu wyznacza wizję marki Lubelszczyzny. W pojęciu hasła promocyjnego Lubelszczyzny „Przestrzeń ekopozytywna” zostały ujęte: przestrzeń, ekologia w połączeniu z nauką i dziedzictwem kulturowym. Przez pryzmat tych priorytetów widzimy identyfikację regionu i zdefiniowanie wizualizacji graficznej.

Sztandarowe atrakcje turystyczne województwa lubelskiego to Kazimierz Dolny, Zamość, Lublin – perły z listy UNESCO na Szlaku Renesansu. Wartość, jaką jest dziedzictwo kulturowe uzupełnia się przez turystykę aktywną, głównie na Roztoczu i przez nową jakość obszarów wiejskich, czyli „wioski tematyczne”. Wszystko to ma stworzyć konglomerat zróżnicowanej oferty turystycznej.

W prezentacji regionu podczas targów Lato 2009 uczestniczyli wystawcy reprezentujący najważniejsze sektory aktywności turystycznej w terenie. Na poszczególnych ladach eksponowały się miasto Lublin wraz z Lubelskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej, Lokalne Organizacje Turystyczne: „Zamość i Roztocze”, „Kraina Wąwozów Lessowych”, „Roztocze”, Muzeum Zamoyskich w Kozłówce. Poszczególne atrakcje regionu, jak miasta Biała Podlaska i Chełm, powiat Włodawa i branża turystyczna wystawiły swoje materiały na ladach Województwa Lubelskiego i Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit