DOT

Graficzna identyfikacja marki regionu

Logo DOT

5 tys. zł nagrody otrzyma zwycięzca ogłoszonego przez Dolnośląską Organizację Turystyczną konkursu na opracowanie loga dla turystyki dla Dolnego Śląska.


Konkurs ma charakter otwarty. Trwa do 29 października tego roku. Mogą w nim wziąć udział autorzy tworzący indywidualnie, jak też zespoły i studia graficzne, twórcy reprezentujący organizacje pozarządowe i instytucje samorządowe. Organizatorzy zastrzegają, iż projekty muszą być nowe, oryginalne i wcześniej nie publikowane. Każdy z uczestników może  przedstawić dowolną liczbę prac.

Kapituła konkursowa oceniająca projekty będzie brała pod uwagę jego komunikatywność oraz wyróżnienie na tle konkurencji, a przed uzgodnieniem końcowego werdyktu także wyniki badań między innymi jego czytelności, preferencji, skojarzeń oraz zdolności zapadania w pamięć odbiorców.

Celem konkursu - jak czytamy w regulaminie - jest wyłonienie do realizacji projektu turystycznego loga Dolnego Śląska pozwalającego kreować pożądany wizerunek regionu. Wybrany znak zostanie wykorzystany do opracowania Systemu Identyfikacji Wizualnej Regionu oraz elementów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.

Zainteresowani wstąpieniem w szranki konkursowe mogą zaciągnąć bliższych informacji w    Biurze Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, pod wrocławskim adresem: ul. Ostrowskiego 9, p. 203 lub telefonując pod numer 71/ 793-97-22, komunikując się drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Szczegółowy regulamin umieszczono na stronie internetowej www.dot.org.pl. Zdecydowani udziałem w konkursie znajdą też pod tym adresem kartę zgłoszenia.

 

 

 

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit