Spotkanie pomorskiej branży turystycznej z reprezentacją Skandynawów

Czego oczekują Szwedzi

Uczestnicy spotkania z Patrikiem Olderiusem, reprezentantem Stena Line Scandinavia AB

Pragnąc poznać oczekiwania zagranicznych turystów, trzeba ich systematycznie pytać. Jeszcze korzystniej jest poprosić ich krajana, by zechciał rodaków na ową okoliczność, sam „wybadać”. Najlepiej, gdy sam ma w tym interes, bo np. wozi swoich na wycieczki do Polski. Takie połączenie wysiłków może przynieść wymierne pożytki, dla wszystkich zainteresowanych stron.

Dobry przykład w tym zakresie daje Gdańsk. Tam, na temat oczekiwań Skandynawów odnośnie wypoczynku na Pomorzu i w całej Polsce, mówił Patrik Olderius, marketing manager Stena Line Scandinavia AB - linii promowej między Gdynią i Karlskroną. Przedstawił on wyniki badań dotyczących postrzegania Polski przez Szwedów oraz zapotrzebowania na konkretne oferty turystyczne.

Okazją do takiego zobrazowania gustów Szwedów, było spotkanie, jakie dla branży zorganizowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, zapraszając na nie również Małgorzatę Hudymę, dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Sztokholmie. Gościny udzielił Hotel Mercure Hevelius w Gdańsku.

Musimy doskonalić się w sprzedawaniu

Po pierwsze, powinniśmy bardzo liczyć się z przyzwyczajeniami Szwedów i mieć świadomość, że wcale nie jesteśmy, jako oferenci usług turystycznych, najlepsi i najatrakcyjniejsi na ziemi - wynika z relacji Patrika Olderiusa. Skandynawowie chętnie sami sięgają po oferty na przykład z Wysp Kanaryjskich. Nasze propozycje trzeba im niemal pod nos podsuwać, zachęcać do kupna, czyli po prostu: sprzedawać.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit