Kampania outdoorowa Świętokrzyskiego

Czarująca czarownica

Na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego przygotowana została nowa, wykorzystująca reklamę outdoorową, kampania promocyjna „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”.

Zasięgiem obejmuje województwo świętokrzyskie oraz wszystkie województwa ościenne. W lipcu mieszkańcy regionu mogą podziwiać „baśniowe” billboardy, megaboardy, citylighty oraz billboardy typu busboard (reklama na autobusach miejskich) zaprojektowane przez poznańską agencję BLUE GRASS. Opracowane projekty stanowiły także podstawę do przygotowania billboardów internetowych, emitowanych na głównej stronie portalu Onet.pl.

Do konkursu zgłoszono 67 propozycji przygotowanych przez agencje reklamowe oraz grafików z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Kielc. Celem kampanii jest promowanie rodzinnych pobytów na terenie województwa świętokrzyskiego, poprzez prezentowanie jego walorów krajobrazowych, zabytków architektonicznych, turystycznych atrakcji, a także symboli nawiązujących do sfery magii i czarów.

Uzasadnienie wyboru poznańskiej agencji organizator zamieścił na stronie internetowej. Czytamy w nim, iż „Regionalnej Organizacji Turystycznej zależało przede wszystkim na tym, aby na billboardach pojawił się wizerunek czarownicy i by wszelkie reklamy graficzne kojarzyły się trochę z reklamą filmowego hitu, a nie reklamą kolejnego produktu, bo te już nudzą się odbiorcom.”

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit