Rusza kampania telewizyjna województwa świętokrzyskiego

Czarowne modelki w roli czarownic, cwałujące bizony i Krzyżtopór niczym Carcassonne

- Spotem o długości 30 sekund rozpoczniemy naszą wielką telewizyjną kampanię, potem gdy wizerunek i muzyka z filmu zapadną już widzom w pamięci, będziemy emitować wersję 15-sekundową, bo dzięki temu oszczędzimy pieniądze - informuje dyrektor biura ROT Województwa Świętokrzyskiego, Małgorzata Wilk-Grzywna.

Sztuka montażu

Co zobaczymy w wideoklipie? Film jest bardzo dynamiczny i składa się z wielu krótkich ujęć największych świętokrzyskich atrakcji. Ma wspaniałą muzykę, a jego największą zaletą są zdjęcia lotnicze. Właściwie większość ujęć było filmowane z góry, z pokładu śmigłowca „Błękitny 24” należącego do telewizji TVN, który przyleciał na początku maja, żeby zrealizować tę produkcję.

- Naszym największym problemem było, co odrzucić z zarejestrowanego materiału, żeby zmieścić się w 30 sekundach reklamy. Ostatecznie zapadła decyzja, żeby emitować dwie różne wersje tej reklamy, w ten sposób pokażemy znacznie więcej walorów regionu. Wersja 2,5-minutowa będzie reklamą zamieszczoną na portalu ONET.PL - informuje Jacek Kowalczyk, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.

W pierwszej wersji 30-sekundowej zobaczymy między innymi sfilmowane z lotu ptaka biegnące bizony w Kurozwękach, obejrzymy zamek w Ujeździe, który w reklamie wygląda nie gorzej niż słynny francuski zamek Carcasonne, zobaczymy statek wycieczkowy płynący po Wiśle w okolicach Sandomierza, jaskinię Raj, Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach, Tokarnię, Święty Krzyż.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit