Pomorskie widoczne w Berlinie

Widowiskowa reklama

10 marca na dworcu głównym w Berlinie pojawiły się mega billboardy promujące Gdynię oraz Gdańsk. Ich łączna powierzchnia to 200 m2.

Za kampanię odpowiedzialna jest Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, która zarezerwowała nośniki aż do końca czerwca tego roku. Gdyński billboard promował będzie flagowy produkt tego miasta: The Tall Ship’s Races, regaty wielkich żaglowców, które odbędą w dniach 2-5 lipca. Tablica reklamująca Gdańsk nawiązuje do znanej wizualizacji użytej w reklamach CNN.

Tego rodzaju promocja jest rezultatem uzyskania przez Województwo Pomorskie statusu Regionu Partnerskiego Polskiego Stoiska Narodowego podczas targów ITB w Berlinie. W powiązaniu z tym przedsięwzięciem zorganizowana została konferencja prasowa promująca Pomorze jako miejsce atrakcyjnej destynacji turystycznej. W ubiegłym roku Niemcy byli bowiem najliczniejszą grupą odwiedzającą województwo pomorskie.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit