Nowe logo i hasło promocyjne dla Puław

Turystyka w strategii promocyjnej Puław

Puławy zamówiły opracowanie identyfikującej miasto marki. Przygotowanie całej strategii promocji kosztowało 127 tys. zł.

Nowe hasło miasta to „Human City”, czyli w wolnym tłumaczeniu „Z myślą o człowieku”. Hasło zawiera też w sobie nowe logo. Znak przedstawia sylwetki pięciu osób w różnych kolorach. Pierwsze skojarzenie to oczywiście grupa osób trzymających się za ręce, ale symbol może również kojarzyć się z pismem odręcznym, czyimś podpisem, sygnaturą lub rozciągniętą spiralą symbolizującą ciągłość i nieograniczoność.

Strategia opisuje trzy rodzaje promocji, jakie będą realizowane w najbliższych latach przez Puławy. Pierwsza to promocja gospodarcza. Pomysłem autorów projektu jest organizacja „Puławskiego Forum H-Biznesu”. Miałaby to być impreza integrująca miejscowych przedsiębiorców zajmujących się „Human - Biznesem”, czyli przedsiębiorczością z ludzką twarzą. Drugi rodzaj promocji to promocja turystyczna. Tutaj Puławy będą chciały zorganizować ogólnopolskie imprezy, takie jak „Festiwal Oświecone Miasto” czy „Forum Miast Przyjaznych”. Głównym narzędziem promocji wewnętrznej ma być z kolei „Festiwal Artywacje”. Będzie to impreza prezentująca sztukę w przestrzeni publicznej Puław. Oprócz uznanych na świecie artystów z dziedziny „public art”, miasto będzie też zapraszać do prezentacji w przestrzeni miasta amatorów z Puław.

Autorem nowej strategii dla Puław jest wrocławska firma Metamorphosis.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit