21 maja mija termin zgłoszeń

Tour Salon po raz 20.

Przemysław Trawa, prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich

Międzynarodowe Targi Poznańskie rozpoczęły przyjmowanie zgłoszeń wystawców do udziału w tegorocznej, jubileuszowej dwudziestej edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon 2009.

Wyznaczony przez organizatorów termin zgłoszeń, który daje możliwość wyboru najlepszych lokalizacji określono na 21 maja 2009 r. Pół roku przed rozpoczęciem targów, które potrwają od 21 do 24 października.

- Z prognoz wynika, iż zmiany na rynkach globalnych nie będą miały większego wpływu na liczbę uczestniczących firm - mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska, dyrektor Targów TOUR SALON. - Branża myśli perspektywicznie o kolejnych latach, nie skupiając się wyłącznie na roku bieżącym. Marketing targowy jest bardzo ważnym, a dla niektórych firm w branży kluczowym elementem strategii promocyjnej. W trudnym okresie przemyślane działania wizerunkowe i marketingowe pomagają nie tylko utrzymywać pozycję, lecz wręcz ją umacniać. Na 20-lecie targów zaplanowano wiele atrakcji i nowości. Chcemy zabrać naszych gości w „podróż sentymentalną” i pokazać, jak TOUR SALON zmieniał się, rozwijał i utrzymywał pozycję lidera. W tym roku planowane są zmiany m.in. formuły targowych „Nowości”, a także - na życzenie wystawców - konkursu Acanthus Aureus na najlepsze stoisko targowe.

-Tour Salon to nie tylko miejsce promocji, ale również targi biznesowe, które mają ułatwić przedstawicielom branży nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i prowadzenie rozmów w jednym miejscu i czasie z klientami i partnerami biznesowymi - mówi Ewa Bartkowiak, dyrektor ds. Organizacji Spotkań Biznesowych MTP. - Międzynarodowe Targi Poznańskie wprowadzają coraz to nowe rozwiązania, które mają ułatwić takie spotkania. W 2009 r. kontynuowany będzie i rozwijany program wcześniejszego umawiania spotkań z wystawcami, tzw. Business Planner, który umożliwi stworzenie profesjonalnego grafiku rozmów prowadzonych na stoiskach. Nowością będzie oparty na matchmakingu workshop Discover Poland w nowatorskiej formule, który jest odpowiedzią na potrzeby rynku i oczekiwania uczestników tych targów.

Trwają jeszcze rozmowy na temat programu wydarzeń towarzyszących. Nie zabraknie jednak Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych TOUR FILM. Jako Polski Region Partnerski zaprezentuje się tym razem Pomorskie, które w 2009 r. było także polskim partnerem berlińskich targów ITB.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit