Laureat Polskiej Organizacji Turystycznej w Konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny

Słynna akcja promocyjna Poznańskiej LOT

Długi majowy weekend rozpocznie w stolicy Wielkopolski szósta edycja akcji „Poznań za pół ceny”. I tak 27 i 28 kwietnia osoby odwiedzające poznańskie hotele, restauracje, muzea i wielu innych partnerów akcji zubożą swe portfele o 50 procent mniej niż normalnie. Ofertę tradycyjnie już uatrakcyjni bogaty, unikalny i darmowy program turystyczny.

Przypomnijmy, że „Poznań za pół ceny” jest akcją promującą turystyczne walory Poznania organizowaną przez Poznańska Lokalną Organizację Turystyczną. Pierwsza edycja akcji odbyła się w maju 2008 roku i była pierwszą w Polce i Europie akcją marketingową, wykorzystującą pomysł wyprzedaży w promocji miasta.

W tym roku wśród pierwszych ofert umieszczonych na stronie www.poznanzapolceny.pl znalazły się Hostel Soda proponuje noclegi już od 20 zł za dobę, Hotel Novotel Malta z 50% rabatu na wszystkie przysmaki dostępne w restauracji hotelowej i Centrum Wycieczkowe Lech, które, poza tańszym o połowę biletem, zaprasza na darmową degustacje piwa okraszoną piwnym gadżetem. Strona internetowa aktualizowana jest codziennie i wzbogacana o nowych partnerów i nowe atrakcje. Lista robi się imponująco długa.
Rabaty to jednak nie wszystko. Na turystów czeka bogaty i unikalny program turystyczny. Bezpłatnie będzie można zwiedzić Poznań, spacerując kilkunastoma tematycznymi szlakami, otwarte zostaną podziemia kościoła farnego czy komnaty Zamku Cesarskiego. W ramach akcji odbędą się także przechadzki Traktem Królewsko-Cesarskim, po którym za darmo oprowadzać będą przewodnicy.

Do największych atrakcji należeć będzie niewątpliwie możliwość zwiedzenia schronu przeciwatomowego prezydenta miasta, odtajnionego dopiero w 2000 roku. Będzie też można wziąć udział w licznych warsztatach: ceramiki, modnego decoupage'u, tańców latynoskich czy sztuk walki. Ponadto można liczyć na stałe „przeboje”, czyli wielki wybór lokali, w tym serwujących egzotyczną kuchnię. W tym roku po raz pierwszy pojawi się choćby Dark Restaurant, restauracja, w której je się w całkowitych ciemnościach.

Zeszłoroczna edycja akcji była rekordowa pod względem liczby partnerów oraz programu turystycznego. – Udało nam się zebrać 150 partnerów, z których większość deklarowała chęć powtórnego udziału w „Poznań za pół ceny” – mówi Jan Mazurczak z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji. – W ciągu dwóch dni akcji sprzedaliśmy za pół ceny ponad 70 tys. usług. Bardzo dużą popularnością cieszył się unikalny program turystyczny. Kilka tysięcy osób obejrzało niedostępny zwykle dla turystów fort pruski, rekordy popularności biło także ZOO, Palmiarnia czy nowo otwarte Termy Maltańskie z imponującym kompleksem saun. Projekt kolejny raz wyjdzie poza granice Poznania, a na liście będzie można odnaleźć atrakcje i miejsca znajdujące się w okolicznych gminach.

Szczegóły dotyczące akcji „Poznań za pół ceny” oraz jej partnerów znajdują się na stronie www.poznanzapolceny.pl oraz www.facebook.com/polceny.Uruchomiono stronę internetową w kilku wersjach językowych: angielskiej www.poznan.pl/halfprice, włoskiej www.poznan.pl/metaprezzo i hiszpańskiej www.poznan.pl/amitaddeprecio. Zaplanowano też wycieczki z przewodnikiem w językach niemieckim i angielskim.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit