Stoisko POT

Promocja Polski pod żaglami „Gdynia Saling Days”

Na stoisku POT w Gdyni. Jacek Janowski (z lewej), odpowiedzialny w tym roku za przebieg akcji promoc

Ponad 12 tys. gości odwiedziło stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej podczas Pucharu Świata w Żeglarstwie Regatowym „Gdynia Saling Days”, jednej z pięciu najważniejszych imprez żeglarskich w Europie, w której rok rocznie uczestniczy plejada najlepszych zawodników z różnych stron świata oddających się tej widowiskowej dyscyplinie.

„Gdynia Saling Days” posiada przyznany przez Kapitułę Certyfikat organizowanego przez POT Konkursu „Na najlepszy produkt turystyczny”. Polska Organizacja Turystyczna wystąpiła też w roli partnera tegorocznej edycji gdyńskiego wydarzenia. Patronat honorowy nad nim objął Prezydent Gdyni – Wojciech Szczurek, Medialnie wsparła imprezę miedzy innymi Telewizja Polska, Dziennik Bałtycki, portale Gazeta.pl i Sport.pl oraz magazyn marketingowy Brief.

Stoisko POT zlokalizowane było w centralnym miejscu miasteczka żeglarskiego w Marinie Gdyńskiej nieopodal Skweru Kościuszki. W biało – czerwonym namiocie promocyjnym wszyscy odwiedzający mieli możliwość otrzymania folderów w różnych wersjach językowych promujących Polskę, jako kraj atrakcyjny turystycznie. Największą popularnością tradycyjnie cieszyła się Karta Polska, do której dołączono katalog rabatowy. Cenioną przez turystów Kartę Polską zainteresowani otrzymywali bezpłatnie przez pięć dni „Gdynia Saling Days”.



Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit