Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how

Poznań w natarciu

Na kampanię wizerunkową w prasie, Internecie i outdoorze pod podobnym hasłem  „Optymizm to połowa su

Poznań rozpoczął kampanię reklamową w kanale telewizyjnym CNN International. Od 2 listopada do 6 grudnia 2009 r. 240 razy emitowany będzie w tej stacji 30 sekundowy film mający zachęcić grupy turystów z całego świata do odwiedzenia stolicy Wielkopolski.

Kampania odbywa się pod hasłem „POZnan* Eastern energy, Western style”. Filmik pokazuje grupę biznesmenów, którzy przybywają do Poznania w interesach i dowiadują się, że miasto oferuje im znacznie więcej. Działanie to prowadzone jest w ramach promocji skierowanej do zagranicznego odbiorcy.
Pod hasłem „Potencjał to połowa sukcesu. Reszta to know-how” miasto pojawi się także na łamach „Playboya”. W reklamie przy haśle pojawi się niebieska tabletka. Czytelnicy dowiedzą się także, że poznaniacy „mają sporo fantazji, podniecają ich wyzwania i kochają sukcesy”.

Z kolei na kampanię wizerunkową w prasie, Internecie i outdoorze pod podobnym hasłem „Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how” przeznaczono z budżetu miasta 900 tys. zł. Reklamy z hasłem marki Poznań zostaną umieszczone na taksówkach w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach, w centrach biznesowych i na banerach internetowych, na budynkach, na stronie internetowej oraz w prasie branżowej, np. w „Harvard Business Review” i w „Computer World”. W Kopenhadze, gdzie w grudniu 2009 r. odbędzie się COP 15, czyli kolejna światowa konferencja na temat zmian klimatycznych organizowana przez ONZ, pokazana zostanie wystawa, która prezentowana była w Poznaniu podczas poprzedniej takiej konferencji w 2008 roku.

W ramach promocji prezydent Poznania Ryszard Grobelny w porozumieniu z marszałkiem wielkopolskim Markiem Woźniakiem wystosowali ostatnio list do przewodniczącego Parlamentu Europejskiego Jerzego Buzka, proponując utworzenie w tym mieście regionalnego Biura Informacyjnego Parlamentu Europejskiego. Jedno z nowych biur, o których lokalizacji zadecyduje ten parlament, ma bowiem działać w Polsce. Prezydent zapewnił przewodniczącego, że władze miasta na siedzibę takiego biura udostępnią położone w centrum nieruchomości, które właśnie ze względu na taką lokalizację byłyby dobrym miejscem dla mającej powstać w Polsce instytucji. Inicjatywę Poznania i Wielkopolski popierają marszałkowie sąsiednich województw: zachodniopomorskiego, lubuskiego i dolnośląskiego.

Niedawno Poznań zaprezentował się także w Paryżu, razem z Gdańskiem, Krakowem, Łodzią, Warszawą i Zakopanem. Spotkanie z francuskimi touroperatorami i dziennikarzami odbyło się w ambasadzie Polski w Paryżu.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit