Białystok w barwach stołecznych

Nowa marka miasta

Na zlecenie białostockiego magistratu Grupa Eskadra opracowała strategią promocyjną miasta i już na tamtym etapie wybrano hasło „Wschodzący Białystok”, ocenione przez specjalistów miesięcznika „Press” jako jedno z dziesięciu najlepszych haseł promujących miasta w Polsce. W październiku trwała kampania wizerunkowa, której twarzami stali się mieszkańcy miasta.

- Białystok jest wart tego, by mieć dobrą markę, a najlepszymi ambasadorami są zadowoleni mieszkańcy. Jestem pod pozytywnym wrażeniem efektów pracy Eskadry. Cała kampania kojarzy się z nadzieją na lepsze jutro – ocenia prezydent miasta Tadeusz Truskolaski.
Miasto otrzymało księgę identyfikacji: logo wraz z systemem elementów identyfikacji wizualnej. Identyfikacyjne barwy stolicy Podlasia to podobnie jak w stolicy kraju - kolor żółty i czerwony. Obecne logo to żółte i czerwone promienie rozchodzące się od środka w kształcie konturu miasta.
Najbardziej nowatorskim pomysłem, zdaniem Mateusza Zmyślonego kierującego Eskadrą ma być stworzenie pierwszego fanklubu miasta Wschodzący Białystok, który skupi ludzi pozytywnie myślących o mieście. Agencja liczy, że po sukcesie prac nad tworzeniem marki miasta uda się jej wygrać przetarg na kampanię Białegostoku w kraju.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit