Xawery Żuławski spędził w helikopterze ponad 70 godzin filmując miasto z lotu ptaka

Nowa kampania wizerunkowa Poznania w Europie

- Jestem przekonany, że rozpoczynająca się kampania wizerunkowa pozwoli Poznaniowi zaistnieć jako prawdziwie europejskiemu miastu o najwyższych standardach - argumentuje prezydent Poznania Ryszard Grobelny

Miasto Poznań ma nowy spot promocyjny. Film nakręcony przez Xawerego Żuławskiego będzie emitowany w dużych stacjach europejskich. Dzięki najnowszym zdobyczom techniki filmowej stolica Wielkopolski została ukazana w nowoczesny i dynamiczny sposób. Nowa wizytówka bardzo dobrze oddaje charakter miasta – otwartej europejskiej metropolii, oferującej komfortowe warunki do rozwinięcia ambicji zawodowych oraz bogatej ofercie spędzenia czasu wolnego.


Realizację nowego spotu promocyjnego zaproponowano utalentowanemu reżyserowi młodego pokolenia, autorowi m. in. „Wojny polsko-ruskiej”. Xawery Żuławski spędził w helikopterze ponad 70 godzin, filmując Poznań z lotu ptaka. Efektem pracy ekipy filmowej jest ponad 3-minutowy film pokazujący miasto w ujęciu kulturalnym, biznesowym, akademickim i rekreacyjnym. Przygotowano trzy wersje 30-sekundowe oraz jedną 60-sekundową.

Poznań doczekał się więc profesjonalnego filmu promocyjnego, godnego światowych metropolii. Projekt ten pomoże miastu w spełnieniu podstawowego założenia Strategii Promocji czyli zaistnieć w świadomości mieszkańców innych krajów europejskich, co jest szczególne ważne w związku organizacją Euro 2012. Film w bardzo ciekawy sposób pokazuje, że w Poznaniu obecne są zachodnie standardy w biznesie, infrastrukturze, nauce, edukacji, rozrywce i kulturze. Mimo relatywnie krótkiego czasu trwania klipu zdołano pokazać miasto jako nowoczesną europejską metropolię, gdzie można osiągnąć sukces.

- Jestem przekonany, że rozpoczynająca się kampania wizerunkowa pozwoli Poznaniowi zaistnieć jako prawdziwie europejskiemu miastu o najwyższych standardach – argumentuje prezydent Poznania Ryszard Grobelny. - Spot promocyjny wykorzystany zostanie już w listopadzie w zagranicznej kampanii promocyjnej, w ogólnoeuropejskiej telewizji CNN oraz w wybranych stacjach telewizyjnych w Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Oprócz satelitarnej stacji CNN, na film o Poznaniu będzie można trafić m.in. na niemieckim kanale VOX, hiszpańskich VIA i CNN+ czy angielskich Sky Sport, Sky News i CNBC. Kampania rozpocznie się 16 listopada i potrwa do końca tego miesiąca. Film zamieszczony zostanie także na oficjalnym kanale miasta w YouTube.

(zr)

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit