Strategia promocji województwa dolnośląskiego pod lupą fachowców

Nieprzypadkowo właśnie teraz

Finał kampanii reklamowej „Dolny Śląsk jest super”…Więcej »

Ważą się losy misia ślężańskiego. Był logo wielkiej kampanii reklamowej “Dolny Śląsk jest super”, którą w 2007 i 2008 r., dzięki finansowemu wsparciu Unii Europejskiej, przeprowadził Samorząd Województwa Dolnośląskiego.

Czy miś zostanie logo turystycznym Dolnego Śląska, czy stanie się logiem całego regionu zadecydują badania przeprowadzone w ramach strategii promocji województwa dolnośląskiego.

- Przetarg na opracowanie strategii został rozstrzygnięty 7 listopada - mówi Agnieszka Franckiewicz, dyrektor Wydziału Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. - Przyjęliśmy dwa kryteria oceny: po 50 procent były to cena i koncepcja. Wygrała Agencja Reklamowa “Eskadra” z Krakowa, najbardziej doświadczona w Polsce agencja w dziedzinie marketingu miejsc.

W przetargu uczestniczyło siedem agencji. Strategia uwzględni analizę czynników strategicznych (obecną sytuację na rynku, silne i słabe strony Dolnego Śląska), wskazanie i analizę grup docelowych, analizę sytuacji konkurencyjnej i prognozę trendów w zakresie promocji regionów, sformułowanie spójnej wewnętrznie wizji marki i określenie celów strategicznych, które pozwolą wypracować unikatowy wizerunek Dolnego Śląska. To od niego zależeć będą dalsze działania promocyjne regionu.

Nieprzypadkowo zlecono opracowanie strategii promocji województwa dolnośląskiego na lata 2009-14 właśnie teraz. Wielkimi krokami zbliżają się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Szczególny nacisk na promocję Dolnego Śląska położony zostanie na 12 miesięcy poprzedzających mistrzostwa.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit