Study Press – skuteczne narzędzie promocyjne

Dziennikarski rejs po Warmii i Mazurach

Organizatorzy i uczestnicy II Międzynarodowego Rejsu dla Dziennikarzy

Oryginalne przedsięwzięcie promujące Krainę Wielkich Jezior, w którym uczestniczą przedstawiciele mediów, realizuje samorząd i organizacje turystyczne województwa warmińsko-mazurskiego.

Uczestnicy zapraszani są za pośrednictwem stowarzyszeń dziennikarskich na promocyjne rejsy żeglarskie. Pierwszy miał miejsce w czerwcu ubiegłego roku. Trasa wiodła od Elbląga do Iławy. Zainteresowanie nim przeszło najśmielsze oczekiwania. Do udziału zgłosiło się około pół setki dziennikarzy z różnych państw, nawet bardzo egzotycznych. Szlak wiódł statkiem po Kanale Elbląskim, potem - jachtami po Jezioraku. Nakłady finansowe zwróciły się. Wiadomości o warmińsko-mazurskich atrakcjach dotarły aż do Chin. W tym roku było podobnie. Zapewniono nawet bezpośrednią relację telewizyjną na żywo.

Autorzy publikujący i ci, którzy najprawdopodobniej coś napiszą...

Na tegoroczny II Międzynarodowy Rejs dla Dziennikarzy (tak oficjalnie brzmi nazwa tej akcji promocyjnej) zaproszono tych uczestników ubiegłorocznej eskapady, którzy opublikowali informacje o działaniach i zamierzeniach samorządu województwa warmińsko-mazurskiego. Dodatkowo, rozesłano zaproszenia do innych redakcji z prasy, radia, telewizji, portali internetowych. Zgłoszeń było nadspodziewanie wiele, mimo że podróż do łatwych nie należała - noclegi na jachtach, niezbyt sprzyjająca pogoda; warunki dobre dla wytrwałych żeglarzy. Najwygodniejszy był dojazd do miejsca rejsu. Międzynarodowe grono dziennikarzy przywieziono z Warszawy do Iławy (i odwieziono) autokarem. Oprócz dziennikarki z Chin, stawił się redaktor z Syrii - reprezentant telewizji arabskiej, nie zawiódł także przedstawiciel Kanady. Byli też pracownicy gazet, radia, telewizji, portali internetowych z bliższych stron, na przykład z Francji, Czech, Słowacji, Rosji, Litwy, Ukrainy czy Niemiec. Uczestników powitali Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego oraz władze miasta i powiatu Iława.

- Ta część naszego regionu jest o tyle ciekawa, że jest najbardziej naturalna - zachęcał Marcin Woźniak z Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - Dlatego hasło w strategii promocji województwa brzmi: „Mamy to w naturze”. Uważam, że Jeziorak to dla turystów z zachodu wrota na Warmię i Mazury. Wychowałem się na Jezioraku, od swych najmłodszych lat tutaj żegluję, znam każdy jego zakątek...

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit