Inauguracja sezonu narciarskiego

Dolny Śląsk reklamował swoją zimę, a Słowacja termy

Pałac Łomnica kusił piernikami – poszły jak ciepłe bułeczki. Baronówna, właścicielka pałacu, nie przyjechała, ale przysłała godną reprezentację – panią dyrektor/ fot.: Marek Perzyński

„Gorąca modlitwa, niezwykłe przeżycia, odkrywane tajemnice” reklamowało się sanktuarium w Krzeszowie. Pałac Łomnica kusił wybornymi piernikami i wrzucił do kotła nagród bezpłatne zaproszenie dla dwóch osób. Dolnośląska Organizacja Turystyczna zadbała, żeby turysta w regionie nie pobłądził i dostał kompletną ofertę o atrakcjach Dolnego Śląska.

Zimowy sezon narciarski zainaugurowano 23 listopada br. w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. 28 wystawców dwoiło się i troiło, by przebić ofertę sąsiadów, aczkolwiek z niektórymi konkurować trudno. Do kategorii „bezkonkurencyjni” należy sanktuarium w Krzeszowie. Bo dysponuje ofertą o szczególnym charakterze i wymiarze – transcendentnym. Na otwarcie sezonu zimowego obsługa sanktuarium przygotowała dwie ulotki, o najnowszej wystawie (w Domu Opata, warto zobaczyć, pokazują prawdziwe skarby kultury śląskiej) i o Krzeszowie w zimowej odsłonie, zachęcając do odwiedzin także narciarzy, amatorów Spa i Wellness w drodze do górskich wczasowisk i kurortów.

Impreza w Pasażu Grunwaldzkim miała dużą konkurencję. W Galerii Dominikańskiej lansowała się Słowacja. Jan Bošnovič, odpowiedzialny za promocją tego kraju w Polsce,  imprezę prowadził osobiście. Robi to genialnie, ma znakomity kontakt z ludźmi i wszędzie go pełno. Słowacy mają co zaoferować – ośrodki narciarskie w Tatrach (takie, że Zakopane się chowa) i termy. Co tam termy – sieć term. Wrocław, choć do granic Słowacji ma daleko, jest na promocyjnym celowniku tego kraju. - We Wrocławiu kryzysu nie widać - argumentuje Bošnovič i przyjeżdża z ofertą do Wrocławia regularnie.

Jaki z tego wniosek? Promować ofertę Dolnego Śląska we Wrocławiu trzeba, to nie jest rodzaj wożenia drzewa do lasu. Szczególnie duże uderzenie promocyjne powinno towarzyszyć termom w Cieplicach, które ruszą 15 stycznia 2014 r. Świadomość posiadania znakomitej oferty nie wystarczy, inni muszą się o niej dowiedzieć i internet wcale nie jest narzędziem, które wszystko załatwia.

„Zimowy Dolny Śląsk zaprasza” zorganizowali: Dolnośląska Organizacja Turystyczna, Dolnośląska Izba Turystyki i Pasaż Grunwaldzki.

Marek Perzyński

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit